Tenisové French Open se letos koná už 38. rokem. Peugeot bude na turnaji poprvé zajišťovat přepravu hráčů, VIP osobností a funkcionářů pomocí flotily vozů se 100% elektrickým pohonem. Díky společnosti Peugeot se tak French Open stane první sportovní událostí svého druhu na světě, která bude spojena s kompletně elektrifikovanou mobilitou.
Flotilu 162 vozů Peugeot na turnaji French Open tvoří ze dvou třetin plug-in hybridy a z jedné třetiny čistě elektrické modely. Celá flotila má mimořádně nízkou uhlíkovou stopu: průměrné emise CO2 na vůz činí pouhých 22,7 g na kilometr, a jsou tedy 7,5krát nižší než v roce 2019.
Toto výrazné snížení emisí dokládá snahu značky Peugeot přispět k ochraně kvality ovzduší v okolí pařížské Porte d’Auteuil, v jejíž blízkosti se turnaj koná. Je rovněž svědectvím bohatosti nabídky vozů Peugeot, pokud jde o ekologicky odpovědné vozy s nízkými emisemi CO2.
Pařížský grandslamový turnaj bude pro značku Peugeot také příležitostí předvést před kamerami a celosvětovým publikem svou novou identitu, kterou charakterizuje přepracované logo, a také svou novou technologickou „vitrínu“, model 508 Peugeot Sport Engineered.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva