Český Goodyear najal nového marketingového koordinátora, který předtím pracoval pro značku Hyundai. Převzal zodpovědnost za marketingové aktivity společnosti na českém a slovenském trhu po Vojtěchu Gurinovi.
Goodyear Czech posílila svůj tým o Milana Marušáka, jenž obsadil pozici Consumer Brand & Product Marketing Coordinator CZ/SK.
Je zodpovědný za implementaci a rozvoj firemní marketingové strategie, koordinaci aktivit značek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikaci předního světového výrobce pneumatik v České republice a na Slovensku.
Milan Marušák má bohaté zkušenosti z oboru automotive. Do Goodyearu přišel z německé společnosti Hyundai Motorsport GmbH, která je zodpovědná za globální motorsportové aktivity značky Hyundai a v níž působil jako marketingový specialista. Předtím pracoval jako marketingový specialista u importéra značky Hyundai.
Ve svém volném čase se rád věnuje motokárovému závodění a zajímá se o motorsport obecně, dále rád cestuje a hraje fotbal.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva