AutoPalace, největší automobilová dealerská skupina v Česku a Slovensku, přechází na novou strategii spojenou s aktualizovanou vizuální identitou. Cílem změny má být sjednocení komunikace v pobočkách skupiny v obou zemích. Zmizí například značky AutoPoint a RentPoint. Co je nahradí?
Přestože tradiční logo společnosti zůstalo v nezměněném provedení, ostatní změny v obsahové a vizuální komunikaci mají hned několik fází.
Časově naplánovanou kampaň odstartovalo nejprve oznámení o změně názvu aktivit v oblasti ojetin. Původní název AutoPoint je nově nahrazen označením AutoPalace Ojeté vozy, a navíc rozšířen o sekci AutoPalace Premium.
Stejně tak obchodní činnost v oblasti autopůjčovny změnila svůj název z RentPoint na AutoPalace Rent. Změnu obou názvů doprovází také nová loga pro danou aktivitu a rebranding na všech důležitých místech v jednotlivých střediscích včetně interního orientačního systému.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva