BMW Group se připojila k organizaci Leather Working Group. Cílem této neziskové organizace je zajistit jednotné environmentální a sociální standardy pro dodavatelské řetězce kůže na celém světě a certifikovat její výrobce.
Leather Working Group zastupuje přibližně čtvrtinu světových výrobců kůže, a to od koželužen přes kožedělný průmysl a asociace až po maloobchodníky a odběratele.
„Jako vedoucí společnost v oblasti udržitelnosti dodavatelského řetězce je pro nás vstup do organizace Leather Working Group dalším logickým krokem,“ říká Nadine Philipp, vedoucí oddělení udržitelnosti v dodavatelském řetězci BMW Group.
Zdůraznila přitom: „Kůže je u našich zákazníků stále žádaná, samozřejmě v závislosti na modelech a regionech, a v prémiovém segmentu je velmi důležitá. Proto je pro nás podpora udržitelné výroby a zpracování kůže u našich dodavatelů prioritou. Zároveň stále chceme, aby si všichni naši zákazníci na celém světě mohli vybrat produkt, který jim maximálně vyhovuje, proto nabízíme i varianty čalounění, v nichž kůže není použita.“
Rozhodnutí připojit se k organizaci Leather Working Group přímo souvisí se zaměřením BMW Group, která se soustředí na udržitelnost a efektivní využívání zdrojů. Jedním z cílů BMW Group je vytvořit nejudržitelnější dodavatelský řetězec v celém automobilovém průmyslu. Získávání kůže z certifikovaných zdrojů je důležitým krokem na cestě k dosažení tohoto ambiciózního cíle.
Kromě kůže od certifikovaných dodavatelů nabízí BMW Group zákazníkům také alternativní materiály pro interiér
BMW Group již nyní odebírá veškerou kůži pro BMW iX od certifikovaného výrobce. Použitá přírodní kůže je vyčiněna obzvláště ekologicky šetrným postupem, který využívá výtažky z olivových listů. BMW Group současně ale nabízí také alternativy čalounění bez kůže, jde především o látkové varianty, Alcantaru® či materiál Sensatec.
Společnost rovněž provádí výzkum ke zdrojům šetrných alternativ kůže, jako je materiál Deserttex®, který se vyrábí z kaktusových vláken, či odolný a plně recyklovatelný materiál na rostlinné bázi Mirum® od startupu Natural Fiber Welding, v němž BMW i Ventures získalo podíl v roce 2021.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva