Dealerská skupina AutoPalace se stala partnerem areálu Monínec. Spolupráce se vztahuje k reklamní prezentaci na několika místech tohoto sportovního centra ve středních Čechách a také na všech jeho komunikačních platformách.
Vizuální prezentace v celém areálu Monínec se týká nejen samotné skupiny AutoPalace, ale například i vystavení aktuálního modelu automobilky SEAT v jeho dolní části, poblíž nástupní stanice sedačkové lanovky.
Právě SEAT je součástí širokého portfolia automobilových značek nabízeném skupinou AutoPalace na trhu v České republice.
Přestože je Monínec od roku 2008 nejvíce známý jako kvalitní zimní skiareál, v současnosti se jedná již o oblíbenou celoroční turistickou destinaci ve Středočeském kraji. Zdejší hotely a apartmány poskytují komfort i pohodu uprostřed přírody. Současně nabízejí také úchvatný výhled na krajinu Českého Meránu a České Sibiře.
Celému areálu dominuje několik lyžařských sjezdovek, čtyřsedačková lanovka o délce 1200 m až na vrchol Monínce, samostatné lyžařské vleky a přes 50 kilometrů běžeckých tratí v blízkém okolí. To vše zaručuje návštěvníkům areálu Monínec ideální prostředí pro jejich sportovní vyžití a aktivní odpočinek.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva