Expozici Volkswagenu na nadcházejícím veletrhu čisté mobility e-SALON v pražských Letňanech bude vévodit studie budoucnosti, která oslaví českou výstavní premiéru. ID. AERO se představí v roli budoucí sériově vyráběné limuzíny rodiny ID.
Volkswagen však do Letňan láká také na elektrickou současnost, kterou reprezentují modely ID.3, SUV ID.4 a SUV kupé ID.5. Zájemci si je budou moci nejen vyzkoušet během testovacích jízd, ale také se v panelové diskusi dozví, jak lze elektromobilitu začlenit do každodenního života v českých podmínkách.
„Volkswagen v rámci svých strategií ACCELERATE a Way to Zero důsledně realizuje svou průkopnickou vizi elektromobility, o čemž se mohou na vlastní oči přesvědčit také návštěvníci letošního e-SALONu v Letňanech, kde v české premiéře vystavíme studii elektromobilu budoucnosti – ID. AERO,“ říká Patrik Fejtek, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.
„V atraktivní expozici představíme také naše kompletní portfolio sériově vyráběných modelů ID. s elektrickým pohonem a podělíme se o zkušenosti s provozem elektromobilů na českých silnicích.“
Hvězdami expozice značky Volkswagen na veletrhu čisté mobility e-SALON 2022 bude bezesporu studie elektromobilu budoucnosti ID. AERO. ID. AERO je výhledem na dalšího člena rodiny ID., který vstoupí do segmentu limuzín vyšší střední třídy v druhé polovině roku 2023 jako model ID.7. Jeho emocionální a současně velmi aerodynamický design (cx = 0,23) přispívá k dojezdu až 620 kilometrů a umožňuje mimořádnou nabídku prostoru v prémiovém interiéru. Evropská verze se bude sériově vyrábět v dolnosaském Emdenu.
„Naše koncepční novinka rodiny ID. přitom nebude jediným lákadlem pro návštěvníky veletrhu. Spolu s naším ambasadorem Lukášem Hejlíkem bych také rád pozval do naší expozice všechny zájemce, kteří se chtějí z první ruky dozvědět, jak funguje elektromobilita v praxi. Ve čtvrtek 10. listopadu ve 14 hod. odstartuje panelová diskuse na téma ‚Elektromobilita a běžný život‘,“ říká Patrik Fejtek.
O své zkušenosti s tichým a bezemisním cestováním po česku se podělí mimo jiné ambasador značky Volkswagen Lukáš Hejlík, který v rámci svého projektu Gastromapa a Listování brázdí republiku již více než rok v elektromobilu – aktuálně za volantem modelu ID.5.
Na dotazy budou odpovídat také Dušan Klimek, produktový specialista e-mobility za Porsche Česká republika, zástupce Pražské energetiky Kirill Jánošík, a svým přehledem o elektromobilech a elektromobilitě přispěje i Marek Tomíšek, šéfredaktor portálu fDrive.cz, na němž bude probíhat živý přenos panelové diskuse, kterou bude možné sledovat rovněž na webové stránce volkswagen.cz/e-salon a facebookovém profilu značky Volkswagen.
O své zkušenosti s běžným provozem elektromobilu se podělí i vedoucí dopravy ZZS Zlínského kraje p.o. Martin Konečný, který v uplynulých měsících ve vozovém parku Zlínské záchranky testoval elektromobil Volkswagen ID.4 GTX jako vůz pro dopravu doktorského personálu k akutním případům a rád zodpoví otázky, zda vůz v tomto extrémně náročném provozu uspěl.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva