Šéf divize Das WeltAuto Porsche Česká republika Martin Kadečka pozval zástupce autorizovaných partnerských míst a vybrané novináře na „BEV Day“ do drážďanské továrny Gläserne Manufaktur, kde vznikají elektrické vozy Volkswagen ID.3.
„Elektromobily je nutno vnímat jako nedílnou součást našeho byznysu,“ komentuje situaci Martin Kadečka. „Protože víme, jak je toto téma důležité, rozhodli jsme se uspořádat praktickou exkurzi do světa elektromobilů pro naše partnery. Řada z nich totiž s elektromobilem větší zkušenost neměla,“ dodává Kadečka.
Pro cestu do Drážďan byl zvolen ideální mix elektromobilů koncernu Volkswagen: od nejdostupnějších modelů Volkswagen ID.3 a Cupra Born, přes rodinná SUV Volkswagen ID.4 a ID.5 GTX s pohonem 4×4 až po luxusní Audi Q8 e-tron s obří baterií či extrovertní MPV Volkswagen ID.Buzz, za nímž se každý zvědavě otočí.
„Nejdůležitější je prolomení bariér mezi světem spalovacích a elektrických aut. Jakmile někdo elektromobil vyzkouší, návrat do jeho spalovacího auta mu pak přijde jako krok do minulosti,“ vysvětluje Martin Kadečka.
„Osobně jsem byl zvyklý na klasické služební vozy jako Volkswagen Arteon či Tiguan. Jak jsem ale dostal možnost přesednout do aktuálního Volkswagenu ID.5 GTX s pohonem všech kol, nevidím důvod k návratu do světa spalovacích aut. Reálný dojezd mezi 400-500 km mě nijak nelimituje a za volantem elektromobilu se člověk svým způsobem uklidní,“ říká M. Kadečka.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva