Svaz dovozců automobilů připravuje další ročník ankety Auto roku v ČR. Na jaře nominoval odbornou porotu a 17. července se sešla pracovní skupina k termínům jednotlivých etap soutěže.
Anketa se v minulých ročnících občas dostala do časového skluzu, letos chceme s její přípravou začít včas, řekl našemu časopisu tajemník SDA Josef Pokorný s tím, že ročník 2024 nebude organizovat najatá agentura, ale sám svaz.
Zároveň se vznikem odborné poroty začínají pracovní skupiny dotvářet konečnou podobu ankety, včetně termínů jednotlivých fází.
Termíny jednotlivých fází ankety
Termín vyhlášení ankety navrhla pracovní skupina na říjen s tím, že do 20. prosince budou známi finalisté ankety a celkový vítěz bude pak oznámen v únoru 2024.
V diskusi pracovní skupiny byly také termíny testovacích jízd pro porotce.
Návrhy byly nato předloženy výkonnému výboru svazu.
„Mějme zároveň na paměti, že anketa, stejně jako Svaz dovozců automobilů, oslaví v příštím roce své 30. výročí,“ připomněl Josef Pokorný.
Vůz roku bude volit odborná porota čítající 20 členů zastupujících 20 různých médií.
Běhal Ondřej Autosalon.tv Borský Michal CNN Prima News Busta Michal Business Car Dittrich Lukáš Autoforum Hanke Petr Automobil Revue Holeček Petr Metro / idnes.cz Hyan Tomáš TH Auto Káňa Leoš Svět motorů Kolman Stanislav Auto.cz Kvášová Sabina Žena v autě Lažanský Milan Novinky.cz Majurník Jan Garáž.cz Mička Jan Autorevue.cz Müller Martin MM Automotive Pecák Radek Deník.cz Rejlek Jakub Faster / Auto svět Rybecký Vladimír Autoweek Šidlák Martin Flotila Srpová Eva Hospodářské noviny Tomíšek Marek
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva