DHL, poskytovatel služeb v oblasti smluvní logistiky, obsadila pozice vedoucích pracovníků transportu. Dopravu pro zákazníky z automobilového sektoru bude mít nově na starost Roman Kačmař, přepravu pro sektor spotřebního zboží povede Tomáš Ješátko.
Funkce převezmou po Kateřině Rázlové, která byla před nedávnem jmenována viceprezidentkou transportu pro střední a východní Evropu.
„Chci, abychom dál byli lídrem v udržitelných řešeních, digitalizaci a nových technologiích. Budeme nadále zvyšovat míru digitalizace a automatizace veškerých možných transportních a logistických procesů. Zaměříme se na větší využívání dat a v budoucnu také na využití umělé inteligence pro efektivnější plánování tras a optimalizaci vytíženosti našich vozidel. Ve spolupráci s našimi zákazníky budeme postupně přecházet na alternativní pohony a jiná udržitelná řešení, která nás dovedou na cestu nulových emisí,“ vysvětluje Roman Kačmař, vedoucí transportu pro sektor Automotive.
„Našim zákazníkům chceme i nadále nabízet udržitelná a inovativní řešení, která je přesvědčí, že naše služby jsou flexibilní a zahrnují přidanou hodnotu. Zároveň děláme vše pro to, abychom byli preferovaným zaměstnavatelem v dopravě, u kterého najdou zaměstnanci stabilitu a místo pro svůj osobní rozvoj a kariérní růst,“ říká Tomáš Ješátko, vedoucí transportu pro sektor spotřebního zboží.
Roman Kačmař je zaměstnancem DHL Supply Chain od roku 2019. Po celou dobu zastával pozici manažera transportu zodpovědného za dopravu v automobilovém sektoru. Před tím pracoval na pozici manažera pro plánování logistických operací ve společnosti Japan Tobacco International, kam přišel ze společnosti LKW Walter, Internationale Transportorganisation AG. Roman Kačmař je absolventem VŠB – Technické univerzity Ostrava, jejíž studium zakončil získáním inženýrského titulu.
Tomáš Ješátko pracuje v DHL Supply Chain od roku 2008. Z pozice dispečera se vypravoval na vedoucího týmu mezinárodních přeprav a následně na manažera dopravy pro spotřební sektor. Vystudoval Vysokou školu logistiky o.p.s. v Přerově, kde získal inženýrský titul.
01.09.2023Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva