Volvo Cars investuje ve Švédsku, má nové moderní centrum pro testování softwaru v Göteborgu. Díky němu dojde k rozšíření kapacity pro testování softwaru na všech úrovních.
Při rozloze přibližně 22 000 m2 a počáteční investici okolo 300 milionů švédských korun se má nové centrum pro testování softwaru stát novou vlajkovou lodí v rámci naší sítě inženýrských a technologických center po celém světě.
„V současné době provozujeme centra na testování softwaru ve švédském Lundu a čínské Šanghaji. Nicméně naše nové centrum v Göteborgu bude tím zdaleka největším s ohledem na rozlohu i kapacitu,“ uvedla automobilka.
„Velkorysou kapacitu budeme rozhodně potřebovat, protože se automobilový průmysl rychle mění, což ostatně dokazuje i naše vlajková loď Volvo EX90. Vozy Volvo se budou v budoucnu vyrábět jen s čistě elektrickými pohony, budou se ve stále větší míře prodávat online, budou řízeny těmi nejmodernějšími výpočetními jádry vyvinutými přímo automobilkou Volvo a v neposlední řadě se budou díky pravidelným softwarovým aktualizacím vzdáleným přístupem průběžně zlepšovat,“ píše Volvo.
Vzhledem k těmto budoucím výhledům představují vývoj a testování vlastního softwaru zásadní předpoklad pro dosažení strategických ambicí, mezi které patří např. stát se průmyslovým lídrem v oblasti vývoje nových technologií a do roku 2030 vyrábět výhradně plně elektrické automobily.
„Jedná se o nejmodernější komplex, který se stane centrem našich globálních aktivit pro testování a prověřování softwaru,“ uvedl Anders Bell, náš globální ředitel pro výzkum a vývoj. „Vývojáři ze všech našich globálních inženýrských pracovišť a technologických center zde mohou testovat software na základě vzdáleného přístupu, a to 24 hodin denně a 365 dnů v roce. Pevně věřím, že prostřednictvím tohoto nového centra pro testování softwaru jsme nastavili nové měřítko pro automobilový průmysl.“
Komplex zaměstná až 500 lidí
Nový komplex pro testování softwaru bude zpočátku zaměstnávat přibližně 100 lidí, přičemž se očekává, že toto číslo vzroste hned po spuštění testovacího centra v jeho plné kapacitě na 300. Ve finále by měl komplex nabízet kolem 500 testovacích zařízení a digitálních testovacích prostředí, čímž dojde k navýšení současných necelých 200.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva