Z montážní linky továrny BMW Group v Regensburgu sjely první kusy BMW X2. Od nynějška se budou v Regensburgu na jedné výrobní lince flexibilně vyrábět různé typy pohonných jednotek – od modelů se spalovacími motory přes plug-in hybridy až po čistě elektrické modely.
V současné době sjíždí z výrobní linky BMW Group v Regensburgu každý pracovní den až 1000 automobilů BMW řady 1, BMW X1 a BMW X2 určených pro zákazníky po celém světě.
„S výrobou BMW X2 a jeho čistě elektrické varianty BMW iX2 zde v Regensburgu nadále udáváme tempo v nárůstu elektromobility,“ potvrdil ředitel závodu Armin Ebner.
„To, že nyní vyrábíme druhý plně elektrický model zde v Horním Falci, zvýší objem výroby v naší továrně. Naše továrna pracuje na plný výkon. Díky dodatečnému objemu výroby přidáváme v Regensburgu s okamžitou platností noční směnu, takže provoz bude třísměnný,“ dodal Ebner.
Do konce roku BMW Group investuje do výroby vozidel v Regensburgu více než 350 milionů eur, čímž zde vytvoří stálá pracovní místa pro přibližně 500 nových zaměstnanců.
BMW iFACTORY nastavuje BMW Group standardy a nově definuje budoucnost výroby automobilů také v Regensburgu. Zdejší továrna BMW Group je například prvním závodem automobilového průmyslu na světě, který využívá komplexní digitalizovaný a automatizovaný proces kontroly, zpracování a značení lakovaných povrchů vozidel ve standardní výrobě, který se opírá o roboty řízené umělou inteligencí (AI). Pro tuto továrnu to představuje další krok na cestě k digitálnímu a inteligentně propojenému výrobnímu závodu.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva