Škoda Auto otevírá novou expozici ve svém pavilonu v Autostadtu v německém Wolfsburgu. Prezentace pokrývá široký záběr témat reflektujících dědictví jedné z nejstarších stále funkčních automobilových značek na světě.
Návštěvníci získají informace o proměně Škoda Auto v průběhu let i elektromobilitě a budoucích plánech značky. Přípravy na redesign začaly v lednu 2023. Komplexní přestavba pavilonu Škoda v Autostadtu v německém Wolfsburgu je hotova a expozice v nových barvách české automobilky nabízí návštěvníkům zcela nové atrakce. „Pavilon Škoda je od svého otevření zaměřen jak na fanoušky značky, tak na rodiny s dětmi. Proto je opět řada interaktivních exponátů, soutěží a hlavolamů navržena tak, aby si je užili i nejmladší návštěvníci,“ vysvětluje základní myšlenku výsledné podoby přestavby Andrea Frydlová, vedoucí Škoda Muzea.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva