Šéf českého Citroënu František Neuman představil na tiskové konferenci tým DUCKAR první českou dámskou posádku, která pojede s Citroënem 2CV – legendární „Kachnou” – dálkovou soutěž DAKAR CLASSIC 2024, za podpory importu značky.
Závodnice Bára Holická nechala přemalovat svůj béžový Citroën 2CV, pro který se kvůli jeho kolíbání v zatáčkách vžila přezdívka Kachna, v divoce barevný speciál.
Vůz prošel úpravami tlumičů i podvozku, kokpit byl vybaven rámem se závodními sedadly. Výkon vzduchem chlazeného dvouválce byl navýšen na 35 koní. Stroj je zhruba o 50 kilogramů těžší než sériový kus.
„Tento speciál převezu na konci listopadu do Barcelony, kde se nalodí pro cestu na Dakar. Jeho veteránskou kategorii pak pojedeme společně s navigátorkou Lenkou Engeovou,“ oznámila Holická.
„Speciál s výkonem motocyklu nemá k mému překvapení ani posilovač řízení, nezbývá než popřát oběma jezdkyním šťastnou cestu,“ podivil se moderátor akce v hotelu Aquapalace Čestlice Marek Eben.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva