Kia jmenovala Marca Hedricha do pozice prezidenta a CEO, který od 1. ledna 2024 působí v evropské centrále společnosti. Navazuje tím na předchozí kariéru u značky, kde v průběhu posledních 9 let zastával vyšší manažerské pozice – naposledy jako šéf Kia France. Funkci přebírá po Wonu Jeongu Jeongovi, který uvedenou roli zastával poslední čtyři roky.
Marc Hedrich přináší řadu cenných zkušeností, které načerpal v rámci vyšších manažerských pozic na národní i mezinárodní úrovni během více než 30letého působení v automobilovém průmyslu. Vedle poslední role prezidenta Kia France zastával řadu seniorních pozic v předních automobilových společnostech. Po dobu svého působení u značky Kia napomohl posunout všechny strategické i provozní oblasti – od prodeje přes marketing a produkty až po zákaznické služby a maloobchod.
Komentuje Marc Hedrich: „Evropský trh hraje důležitou roli v celosvětovém úsilí značky dosáhnout postavení leadera elektromobility – uvedením 15 elektromobilů do roku 2027 a zvýšením zastoupení elektrifikovaných vozidel v prodejích značky na 55 % do roku 2030. Evropský tým chce pokračovat v odvážné proměně značky v poskytovatele řešení trvale udržitelné mobility se zaměřením na lidstvo, planetu i ziskovost. Mám velkou radost, že na naplňování tohoto cíle budu spolupracovat se silným evropským týmem.“
Pan Jeong se od svého nástupu do Kia Europe v roce 2020 podílel na úspěšné transformaci této společnosti v regionální centrálu. Pod jeho vedením pokračovala proměna značky v poskytovatele řešení trvale udržitelné mobility s větším zaměřením na management značky a elektrifikovaná řešení. Výrazného posunu doznala i firemní kultura, kdy Kia Europe díky svým spokojeným zaměstnancům získala ocenění „Great Place to Work“ za rok 2023, čímž se zařadila mezi top 20 % zaměstnavatelů v celosvětovém měřítku.
Komentuje Jeong: „Kia v Evropě právě dospěla do elektrizujícího okamžiku, nejen se svými revolučními elektromobily, ale i pokrokovými on-line službami, které vylepšují zákaznické zkušenosti a dláždí cestu k dalším řešením trvale udržitelné mobility. Dobré prodejní výsledky v posledních letech neodrážejí pouze úsilí evropského týmu Kia, ale též kvalitu a všestrannost produktů i značky Kia, resp. její oblibu v Evropě. Děkuji týmu Kia za skvělou spolupráci vedoucí k našemu úspěchu.“
Kariéra u Fordu a Toyoty
Marc Hedrich je absolventem European Business School; svoji kariéru zahájil v 90. letech ve společnosti Ford France. Poté nastoupil do pozice marketingového ředitele automobilky Škoda France a tutéž pozici zastával ve firmě Seat France. V roce 2003 byl jmenován marketingovým ředitelem společnosti Toyota France. V návaznosti na své zkušenosti získané u předních automobilových importérů Marc bezmála 12 let zastával strategické pozice u firem Toyota France a Toyota Europe.
Od roku 2015 zastával pozici Managing Director ve společnosti Kia France. Od 1. ledna 2021 pak působil v roli prezidenta společnosti Kia France.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva