Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Aby si společnost Bosch udržela konkurenceschopnost v prostředí, kde i další významní hráči jako Continental a ZF oznámili snižování počtu pracovních míst, považují manažeři Bosche tato opatření za nezbytná. Kromě toho se firma chystá v příštích několika letech investovat v Číně.
„Úsporná opatření u Bosche dokládají celkový současný stav německého průmyslu, který drtí vysoké ceny energií, tlak na ekologická opatření a nedostatek pracovních sil. V Německu firmy obtížně hledají strojní inženýry a jiné zaměstnance do technických oborů, v Číně jich můžou najmout tisícovky, včetně kvalifikovaných vývojových pracovníků,“ řekl Týdeníku Euro analytik automobilového trhu Vladimír Rybecký.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva