Antimonopolní úřad neschválil fúzi LeasePlanu a ALD Automotive, ta nalezla jiné řešení. Druhého května se přejmenovala se na Ayvens. Její vozový park v Česku čítá téměř 28 tisíc osobních a užitkových vozidel, na pozici šéfa zůstává Pavel Fořt.
Česká republika se stala desátou z celkem 42 zemí, ve které se značka globální mobility Ayvens objeví. Za cíl si dává představit nový svět mobility, který je plynulejší, udržitelnější a dostupnější.
Šéfem zůstává Pavel Fořt
Šéfem firmy zůstává Pavel Fořt, který byl v čele ALD jako jednatel od roku 2014, kdy na pozici nahradil Petra Kohouta.
Předchozí pracovní zkušenosti získal Fořt jako finanční ředitel společnosti OMD (2010 – 2014) a jako finanční ředitel společnosti ALD Automotive pro Českou a Slovenskou republiku a v auditorské společnosti KPMG.
„Představení Ayvens je významným strategickým milníkem ve vývoji naší společnosti. Jsem přesvědčený, že tento krok bude velkým přínosem pro naše zákazníky, dodavatele i zaměstnance. Věřím, že díky zápalu a zkušenostem našich zaměstnanců dokážeme zákazníkům nabídnout nejlepší služby na trhu. Jsme opravdu hrdí, že můžeme pokračovat v této úžasné cestě s novou značkou a identitou,“ říká generální ředitel Ayvens Fořt.
Podílet se na digitální transformaci celého automotive odvětví. To jsou cíle nové globální značky Ayvens, která se na mezinárodním a ve většině případů také lokálním poli zrodila v rámci fúze společností LeasePlan a ALD.
Neschválená fúze s LeasePlanem
V České republice k fúzi nedošlo z důvodu neschválení příslušnými antimonopolními úřady. „Představení Ayvens je významným strategickým milníkem ve vývoji naší společnosti. Jsem přesvědčený, že tento krok bude velkým přínosem pro naše zákazníky, dodavatele i zaměstnance. Věřím, že díky zápalu a zkušenostem našich zaměstnanců dokážeme zákazníkům nabídnout nejlepší služby na trhu. Jsme opravdu hrdí, že můžeme pokračovat v této úžasné cestě s novou značkou a identitou,“ říká Pavel Fořt, generální ředitel společnosti Ayvens.
Vozový park Ayvens v České republice čítá téměř 28 000 osobních a užitkových vozidel, která zprostředkovává více než 6 000 zákazníkům z řad firem, veřejných institucí, drobných podnikatelů a privátních klientů. V globálním měřítku spravuje Ayvens vozový park o celkovém počtu 3,4 milionu vozidel. Jeho součástí je i největší flotila elektromobilů různých značek na světě. Vysoké ambice
Cílem Ayvens je poskytovat jednodušší, chytřejší a udržitelnější řešení mobility. Své služby bude značka nabízet ve všech zákaznických segmentech. Na míru ušitá řešení tak u ní najde každý – od velkých korporátních klientů přes malé a střední podniky a profesionály až po soukromé zákazníky. Ještě více než doposud se přitom Ayvens zaměří na rozvoj digitálních řešení.
„Naší ambicí je co nejrychlejší propagace značky Ayvens na tuzemském trhu a získání pozice lídra odpovídající postavení značky na globální úrovni. K tomu by nám měla napomoci rozsáhlá mediální kampaň a spolu s ní i obrovská zkušenost obou spojujících se společností, díky které máme nejkomplexnější nabídku služeb v té nejvyšší možné kvalitě. Mojí osobní prioritou je rovněž zaměření na profesionální a transparentní komunikaci a osobní zainteresovanost každého zaměstnance na spokojenosti našich klientů,“ říká Martin Štětina, obchodní ředitel společnosti Ayvens. Nová identita
Spolu s novým jménem představila značka i zbrusu novou vizuální identitu symbolizující dynamičnost a pokrok postavený na pevných základech dvou silných společností. Nové logo zdůrazňuje příslušnost ke skupině majoritního akcionáře Société Générale. Slogan „Better with every move“ zachycuje hlavní poslání společnosti, kterým je prostřednictvím neustálého pokroku přinášet lepší a kvalitnější svět mobility nejen pro své zákazníky, ale i pro naši planetu.
O společnosti Ayvens
Společnost Ayvens je předním světovým hráčem v oblasti udržitelné mobility, který se zavázal zlepšovat životní prostředí. Již desítky let zlepšujeme mobilitu, poskytujeme leasing s kompletními službami, flexibilní předplacené služby, správu vozového parku a řešení pro velké mezinárodní korporace, malé a střední podniky, podnikatele i soukromé osoby.
S 15 700 zaměstnanci ve 42 zemích, 3,4 miliony vozidel a největším vozovým parkem elektromobilů různých značek na světě využíváme naší jedinečné pozice k tomu, abychom byli lídrem na cestě k čisté nule a stáli v čele digitální transformace sektoru mobility.
Společnost je kótována v oddíle A Ticker: ALD. Skupina Société Générale je většinovým akcionářem společnosti Ayvens.
O Ayvens v České republice
Ayvens nabízí flexibilní operativní leasing ve všech jeho formách (operativní leasing bez služeb, operativní leasing s volitelnými službami), finanční leasing, správu vozového parku a další individuální řešení mobility zákazníkům všech velikostí, od velkých po malé a střední firmy, od drobných podnikatelů přes jednotlivce až po veřejnou správu, směrem k mobilitě s nulovými emisemi prostřednictvím inovací a technologických služeb.
Společnost Ayvens působí v České republice bezmála 30 let, ve svém vozovém parku má téměř 28 000 vozidel a více než 6 000 zákazníků. Svým klientům nabízí služby prostřednictvím rozsáhlé sítě smluvních partnerů.
Zdroj: Matěj Fürst
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva