V čele marketingu automobilky Tatra Trucks je od 1. května Jan Kadlec. Zkušený manažer produktového marketingu se vrací na ‚místo činu‘.
V Tatře již působil v letech 2010 až 2013, organizoval například marketingovou komunikaci spojenou s uvedením tehdy zcela nové typové řady Tatra Phoenix a působil v týmu, který uváděl v život slogan Tatra vás dostane dál, který nejstarší česká automobilka s úspěchem používá dodnes.
Lukáš Andrýsek, generální ředitel Tatra Trucks, k příchodu Jana Kadlece uvedl: „Mou prioritou je přivádět do Tatry šikovné a zkušené specialisty a jsem přesvědčen, že v případě Jana Kadlece jako nového šéfa marketingu se mi to podařilo. V Tatře není nováčkem, podílel se na uvedení modelové řady Tatry Phoenix, která je jedním z pilířů našeho portfolia, a uváděl v život slogan Tatra vás dostane dál, který používáme dodnes. Líbí se mi jeho vize marketingu jako komunikace zaměřené na naše zákazníky, která jim na ověřených a průkazných datech dokáže, že Tatra má pro ně oproti konkurenci měřitelnou přidanou hodnotu.“
Jan Kadlec v souvislosti se svým návratem do Tatry přiblížil své záměry: „Chci obsahově naplnit slogan Tatra vás dostane dál. Je to zpráva pro řidiče, že je vozy Tatra dostanou fyzicky dál, díky své výjimečné schopnosti procházet složitým terénem. Je to však také zpráva pro ředitele a majitele firem, které jsou našimi zákazníky, že automobily Tatra jejich společnost dostanou dál ekonomicky, a to díky jedinečné hodnotě, kterou naše vozidla poskytují po celou dobu svého životního cyklu a provozu.“
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva