Facelift Renaultu Captur měl světovou premiéru v dubnu, pro české novináře uspořádala mluvčí značky Jitka Skaličková prezentaci a první testovací jízdy 26. června na pražské Občanské Plovárně.
Od svého uvedení na trh v roce 2013 se modelu Captur prodalo více než dva miliony kusů v téměř 90 zemích. „Captur je průkopníkem a etalonem ve své kategorii a díky své všestrannosti, modularitě a plně hybridní technologii E-Tech, která se prodává od roku 2020, symbolizuje ducha značky,“ uvedla automobilka.
„Captur útočí na B segment malých aut, které v Evropě tvoří zhruba třetinu prodejů. Když před 11 lety nastupoval do pelotonu B SUV v Česku, měl jen dva konkurenty. V současnosti nabízí malá městská SUV prakticky všechny vekoobjemové značky,“ připomněl produktový manažer importu.
Hybridní verze E-Tech
Letošní verze Capturu bude najíždět k dealerům Renaultu během léta také jako E-Tech full hybrid, tedy vůz poháněný benzínovým čtyřválcem 1,6 výkonově spojeným se dvěma elektromotory. Hlavní elektromotor pohání kola, druhý menší generátor slouží ke statování motoru a pomáhá synchronizovat převody.
„Zákazníci můžou počítat až s 1000 kilometry dojezdu, integrovaným infotainmentem na bázi Androidu,“ upřesnili manažeři značky.
Vůz nabídne tři výbavové stupně, import podpoří prodeje reklamní TV kampaní, kterou spustí po prázdninách.
Erich Handl, Občanská plovárna
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva