Škoda Auto byla třetím rokem v řadě oficiálním partnerem festivalu Prague Pride. Touto spoluprací česká automobilka zdůrazňuje svůj závazek k respektu, přijetí, rovnosti, rozmanitosti a vzájemnému porozumění.
Stejně jako v předchozích letech se duhového průvodu, který je hlavním bodem festivalu, zúčastnili také zaměstnanci společnosti Škoda, včetně členů zaměstnanecké skupiny (tzv. ERG) Škoda Proud.
Letošní rok přinesl i působivou novinku, protože hudební kulisu poprvé vytvářel Podnikový dechový orchestr Škoda Auto. Během festivalového týdne upozorňoval Prague Pride na zásadní problémy a potřeby komunity LGBTQ+ prostřednictvím rozmanitých programů, jejichž cílem bylo zdůrazňovat své argumenty.
Klaus Zellmer, předseda představenstva společnosti Škoda Auto, říká: „Letošním festivalem Prague Pride zní motto ,Rodina‘, které rezonuje i u nás ve společnosti Škoda Auto. Máme radost, že jsme opět sponzory Prague Pride, protože rodina Škoda je otevřená a inkluzivní. Diverzita a inkluze jsou zakotveny v naší podnikové strategii a ve Strategii diverzity 2030, jelikož se jedná o důležité způsoby, jak naši firmu posilovat. Odráží také demografii našich zákazníků. Jako jeden z největších zaměstnavatelů v zemi máme jedinečnou pozici, abychom mohli upozorňovat na práva a potřeby komunity LGBTQ+ coby součásti širší společnosti, ve které žijeme a v níž působíme.“
Maren Gräf, členka představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast Lidé a kultura, upřesňuje: „Diverzita je základem toho, čím ve společnosti Škoda Auto jsme. Každý zaměstnanec je jedinečný a je naší odpovědností zajistit, aby se s každým bez ohledu na věk, původ, náboženské vyznání, pohlaví, rodinu nebo sexualitu zacházelo spravedlivě a aby se každému dostávalo rovných příležitostí a ohleduplnosti. Svou účastí na festivalu a přehlídce Prague Pride hájíme s hrdostí diverzitu a rovnost proti netoleranci a homofobii. Jsme velice rádi, že můžeme být opět součástí této důležité akce, která pomáhá zvyšovat povědomí o důležitých otázkách, které komunitu LGBTQ+ ovlivňují. Zároveň se těšíme, až se připojíme k dalšímu průvodu příští rok.“
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva