Značka Peugeot získala veřejnou zakázku, v jejímž rámci do konce roku 2024 dodá Dopravnímu podniku Hlavního města Prahy (DPP) flotilu celkem 11 elektrických a plug-in hybridních vozidel.
Projekt zahrnuje dodání tří elektromobilů Peugeot e-2008, čtyř plug-in hybridních vozů Peugeot 308 SW (emise CO2 28-29 g/km) a čtyř elektrických dodávek e-Expert Combi. Realizaci zakázky zajišťuje pražský koncesionář značky Peugeot, firma Federal Cars.
„Je pro nás velkou ctí být partnerem při této strategické iniciativě, která se zaměřuje na ochranu životního prostředí a zlepšení životních podmínek obyvatel města. Jsme přesvědčeni, že elektrifikace vozového parku, především v segmentech, kde má toto řešení smysluplné a efektivní využití, je správnou cestou k dosažení dlouhodobě udržitelné mobility. Tento krok podporuje aktuální trendy v oblasti dopravní politiky a zároveň demonstruje odhodlání značky Peugeot přinášet inovativní a ekologická řešení, která mají reálný dopad na zlepšení životního prostředí v městských aglomeracích,“ uvedl Roman Kraus, vedoucí fleetového prodeje značky Peugeot.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva