Šéf čínské značky MG Martin Králíček svolal 14. ledna novináře do restaurantu Markéta v Královicích. Kromě loňské bilance se věnoval i letošnímu rolzvoji dealerské sítě. Letos hce chce přidat dva partnery.
MG, dosud působící ve struktuře Autobincku pod M Motors, loni v ČR prodala přes 4101 aut, což podle šéfa importu přineslo značce MG tržní podíl 1,77 % a třinácté místo mezi importéry. „V několika měsících jsme se ocitli dokonce v Top 10 a dosáhli podílu přes dvě procenta,“ pochlubil se Králíček.
Letos další dva dealeři
MG v minulosti prodávala vozy v ČR hlavně přes dealery značky Mitsubishi, poté začala budovat vlastní síť. Loni obsluhovalo zákazníky 27 dealerů a servisů, letos chce import přidat další dva.
„V roce 2025 máme pokryto všech 14 krajů, další obchodní expanze už nebude důležitá ve smyslu počtu dealerů, spíše budeme tlačit na kvalit a pokrývat slepá místa. Pro letošek to bude znamenat dva nové dealery. Už v lednu otevřeme Klatovy a řešíme také Vysočinu. Pro tento region budeme letos vybírat nového dealera a uzavřeme rok s celkovým počtem 29 dealerů,“ upřesnil Martin Králíček.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva