Svaz Dovozců Automobilů Car Importers Association
CZ EN

Škoda Auto vstupuje do Ománu

Škoda Auto oficiálně vstoupila na ománský trh. Značka tak posiluje záměr rozšířit svou působnost i mimo domácí evropský trh. Se slavnostním zahájením činnosti byl otevřen i digitální showroom v Maskatu, který vznikl ve spolupráci se společností Premium Motors, členem skupiny Alfardan Group.

V nadcházejících měsících Škodovka plánuje v Ománu představit kompletní řadu modelů se spalovacími motory, včetně prostorných osobních modelů a pestré řady SUV. Nabídka SUV sahá od kompaktního modelu Kushaq, dováženého z Indie a využívajícího synergie dané geografickou blízkostí, až po zcela nový sedmimístný vrcholný vůz Kodiaq, dodávaný i s pohonem všech kol.

Slavnostního otevření se zúčastnili Jeho Excelence Khalfan Bin Said Al Shueili, ministr rozvoje bydlení a městského plánování, Omar Hussain Alfardan, prezident a generální ředitel společnosti Alfardan Group, členové vedení Volkswagen Group Middle East a ománský šampion v rallye Abdullah Al-Rawahi, který předvedl svůj vůz Škoda Fabia.

Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro Prodej a marketing, uvádí: „Vstup na ománský trh je pro značku Škoda důležitým momentem. Rozšíření působnosti na Blízkém východě posiluje naše mimoevropské aktivity. Strategické partnerství se společností Premium Motors nám umožňuje nabídnout v Ománu vyspělou evropskou automobilovou techniku a výjimečný zákaznický servis. Těšíme se na příležitosti, které tento trh nabízí, a jsme připraveni dodávat vozy, které nejen splní, ale i předčí očekávání našich ománských zákazníků.“

Vstup značky Škoda do Ománu je klíčovou součástí strategie pro další rozvoj na Blízkém východě. Vzhledem k rostoucí poptávce po evropských automobilech v regionu je Škoda odhodlána nabízet vysoce kvalitní vozy přizpůsobené místním požadavkům. Expanze do Ománu rozšiřuje mezinárodní působnost značky a podporuje její dlouhodobé ambice mimo hlavní evropský trh. Do budoucna chce Škoda na Blízkém východě dosáhnout odbytu 10 000 vozů za rok a posílit tím svou pozici silného hráče na regionálním automobilovém trhu.

Strategické partnerství s Premium Motors a nejmodernější showroom v Maskatu

Škoda Auto uzavřela partnerství se společností Premium Motors, členem skupiny Alfardan Group, aby místním zákazníkům nabídla své vysoce kvalitní vozy s příznivou cenou a charakteristickými prvky Simply Clever. První ománský showroom značky Škoda v hlavním městě Maskatu představuje špičkové prodejní zázemí navržené tak, aby zajistilo plně digitální zážitek zaměřený na zákazníka. Prodejní plocha disponuje interaktivním digitálním konfigurátorem a úchvatnou obrazovkou přes celou stěnu. Nechybí prostor vyhrazený motorsportu, v němž Škoda připomíná své bohaté závodní dědictví.

Součástí nového zastoupení v Maskatu bude také exkluzivní servisní centrum Škoda se stanovišti pro celkem osm vozů, které zajistí komplexní poprodejní péči. V rámci svého dlouhodobého působení na trhu plánuje Škoda do roku 2029 otevřít v Ománu další tři showroomy a servisní střediska a dále tak posílit své působení v regionu.

Modelová řada odpovídá požadavkům místního trhu Od začátku bude nabídka značky Škoda v Ománu obsahovat kompletní řadu osobních modelů se spalovacím motorem a evropským původem, včetně nejnovějšího výkonného vozu Octavia RS. Česká automobilka nabízí také početné portfolio SUV, od kompaktního modelu Kushaq, dováženého z Indie a využívajícího synergie dané geografickou blízkostí, po vrcholný vůz se spalovacím motorem, až sedmimístný Kodiaq, který je k dispozici také s pohonem všech kol. Tyto modely jsou k dispozici a nabízejí ománským zákazníkům širokou možnost volby podle jejich potřeb a preferencí. V rámci dlouhodobé strategie plánuje Škoda na Blízkém východě prodávat také elektromobily.

Prosperující automobilový trhu v Ománu je příležitostí k růstu Ománská ekonomika má podle Škodovky předpoklady k růstu díky příznivému podnikatelskému prostředí a rozvoji hospodářské diverzifikace. Země s přibližně 4,5 milionu obyvatel a přibližně 300 vozidly na 1 000 obyvatel je již nyní pátým největším automobilovým trhem v regionu.

Roste zde poptávka po kvalitních, technologicky vyspělých a praktických vozech, které nabízejí vynikající poměr ceny a výkonu. Díky tomu je nyní ideální doba pro vstup značky Škoda na trh. Automobilka chce potenciál trhu využít svým zaměřením na spokojenost zákazníků a inovace.

Zdroj: Škoda Auto

13.03.2025Autodealers

Informace odjinud

Hyundai Concept Three naživo: Budoucí malá elektrika připomíná dětství

Českému zastoupení značky Hyundai se podařilo přivézt na pražský e-Salon svou největší novinku, koncept Three. Předpovídá budoucí kompaktní elektromobil, sám o sobě však nejvíc připomíná úplně něco jiného.
auto.cz

Kauza airbagů Takata je pořád živá! BMW kvůli tomu svolává do servisů

Svolávací akce na airbagy firmy Takata jsou, jak se zdá, stále živé. Dokazuje to i automobilka BMW, která z toho důvodu opět svolává vybrané modely.
auto.cz

Leapmotor chystá malý crossover s velkým významem. Vypadá jako Mini Countryman

Leapmotor už v Evropě zakotvil s modely T03, C10 a čerstvě uváděným B10, teď ale míří ještě níž. Novinka A10 má délku kolem 4,2 metru a míří přímo na segment B-crossoverů. Díky technice s lidarem a podpoře skupiny Stellantis z něj může být jedno z nejdostupnějších „chytrých“ SUV na trhu.
auto.cz

TEST Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI eHybrid – Čtyřkolka by se šikla

Zatímco větší multivan si v plug-in hybridní verzi umí pohánět i zadní kola, Passat Variant tohle nedokáže ani v nejvýkonnější variantě s dvěma stovkami kilowattů. Škoda…
auto.cz

Na „Vatikánu“ nejen do Vatikánu. Co nabídne podzimní Retro Garáž?

Aukce spojená s burzou historických vozidel Retro Garáž má už dlouhou tradici. Vždyť v sobotu 15. listopadu se uskuteční už 19. v pořadí. Vybrali jsme nejzajímavější položky.
auto.cz

Také Subaru brzdí s elektromobilitou. Místo toho se zaměří na hybridy

Japonská značka sice nedávno představila hned dvě nové elektrické novinky, z původních sebevědomých plánů ovšem couvá ve prospěch hybridů.
auto.cz

Známe české ceny Toyoty C-HR+. Soupeř Škody Elroq vyjde na zajímavé peníze

Japonská automobilka se po počátečním faux pas do elektromobility pořádně opírá. Na český trh aktuálně vstupuje s kompaktním SUV C-HR+, který bude konkurovat hlavně Škodě Elroq.
auto.cz

Legendární a „všemocný“ olej WD-40: Tohle použití určitě neznáte. Neublíží autu?

Penetrační olej WD-40 zná patrně každý, kdo někdy něco dělal nejen na autě, ale také doma. Jeho využití je velmi široké a vlastnosti obecně velmi dobré. Co všechno dokáže?
auto.cz

Nejvtipnější auto všech dob? Tato krabice od bot na kolech je něco pro sběratele

V době, kdy se automobilky předháněly v aerodynamice, přišlo Daihatsu s něčím, co dodnes působí jako z jiného světa. Auto, které se nebálo vypadat jako krabice od bot na kolech. Jenže tahle krabice měla v rukávu víc triků, než byste čekali.
auto.cz

Peugeot Polygon chce už brzy změnit pravidla hry. Klíčové prvky přenese do sériové výroby

Polygon Concept propojuje virtuální ostrov z Fortnite s reálným světem a naznačuje podobu příští generace malého Peugeotu. Hravý hatchback s motýlími dveřmi, obřím head-up displejem a novým i-Cockpitem má ambici stát se „game changerem“ roku 2027.
auto.cz

První elektrická je tu: Tatra Force e-Drive BEV to dělá po svém, k vidění je v Praze

Kopřivnická Tatra Trucks vstoupila do nové éry. Na veletrhu e-Salon 2025 v Praze představila svůj první plně bateriový nákladní elektromobil. Robustní osmikolový stroj spojuje tatrováckou odolnost s moderními technologiemi.
auto.cz

Jak prodávat elektrický Volkswagen za půl milionu? Šéf designu v Praze prozradil plán

Technika a komfort na prvním místě. Šetření nákladů se tedy odehrává tam, kde to zákazníky „bolí“ nejméně.
auto.cz

Nový Renault Clio má české ceny. Začíná na neuvěřitelné částce!

Šestá generace francouzského bestselleru měla být původně jen hybridní, díky konvenční variantě však jeho akční ceník může začínat pod 400 tisíci korun. Na českém trhu je již možné ho objednávat.
auto.cz

Nový Hyundai Nexo na vodík dorazil do Prahy. Známe detaily jeho pohonu

Druhá generace vodíkového crossoveru značky Hyundai je výkonnější než dřív a veze si větší zásobu vodíku. Také konečně může tahat přívěsy, byť nijak těžké.
auto.cz

Kalendář akcí


Veřejný Besip SDA
Aktuální měsíc   

Akce

Pro zobrazení akcí zvolte den.

Nejbližší akce

Aktuality členů

Tomáš Macháč ambasadorem značky Kia

Olympijský vítěz Tomáš Macháč se stal novou tváří automobilky Kia. Přidal se tím k Jaromíru Jágrovi, který je s Kia spojen od roku 2020. Macháč získal v rámci spolupráce nejrychlejší model značky – sportovní elektromobil Kia EV6 GT.

Celý článek

Scania Finance mění název na TRATON

Scania Finance Czech Republic změnila s účinností od 7. července 2025 svůj název na TRATON Financial Services Czech Republic. Změna má být součástí širší transformace v rámci skupiny.

Celý článek

Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional a Jeep® rozšiřují portfolio značek skupiny Emil Frey v ČR

Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva

Celý článek


Spolupracujeme

Autodealers.cz ibesip.cz SAP.cz Autodealers.cz logo Autojob.cz logo vizenula logo cistadoprava
TOPlist
 COPYRIGHT © SDA / CIA, CZECH REPUBLIC, POWERED BY RTV DATA, S.R.O.