Značka Volvo předvedla v Česku elektromobil ES90, vůz si odbyl svoji národní premiéru na začátku března ve Voděrádkách u Říčan. Novináři nejprve absolvovali „Digital Launch Event“, pak pohovořili manažeři importu.
Volvo použilo pro mediální prezentaci svůj tradiční mustr, kdy je nejprve novinka odprezentována online ze Švédska v rámci „Digital Launch Event“, poté se vysvětlování detailů ujmou lokální manažeři.
Novinku uvedla na trh ředitelka importu Šárka Heyna Fuchsová, pak nastoupil specialista značky Martin Mazari.
Model ES 90 je kombinací sedanu, SUV a fastbacku, výrobce slibuje delší dojezd a rychlejší nabíjení než u kteréhokoli předchozího elektromobilu značky.
Voděrádky nabídly novinářům pětikilometrový testovací okruh pro zkušební jízdu.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva