Anketa „Auto roku 2013 v České republice“ bude jen jedna
Kluby novinářů se dohodly s výrobci a dovozci automobilů
Praha, 21. června 2012
Klub motoristických novinářů (KMN) a Klub motoristických publicistů (KMP) podepsaly dnes odpoledne dohodu se Svazem dovozců automobilů (SDA) a Sdružením automobilového průmyslu (AutoSAP) o spolupráci při pořádání jediné společné ankety „Auto roku v České republice“.
V několika minulých letech se v ČR pořádaly dvě ankety. První z nich s názvem „Auto roku v České republice“ vyhlašoval SDA a AutoSAP ve spolupráci s KMP, druhou s pojmenováním „Auto roku v České republice Klubu motoristických novinářů“ organizoval KMN.
KMN, KMP, SDA a AutoSAP vyjádřily podpisem dohody společnou vůli spolupracovat na jediné anketě „Auto roku v České republice“, přičemž bude zachován původní tradiční název a logo ankety, její úroveň a nezávislost hodnocení.
Vyhlašovateli ankety „Auto roku 2013 v České republice“ (jedná se již 19. ročník) budou nyní KMN a KMP ve spolupráci s SDA a AutoSAP. Dle uzavřené dohody bude jediné „Auto roku 2013 v České republice“ volit dvoukolově odborná novinářská porota. Zachováno však bude i hlasování veřejnosti, která zvolí vítěze jednotlivých skupin. Rozdělení nominovaných automobilů do těchto skupin provede odborná porota.
Součástí ankety bude i 9. ročník akce „Dodavatel pro Auto roku v ČR“, kterou vyhlašuje AutoSAP pro firmy, které dodávají alespoň jeden svůj produkt na vítězný vůz ankety „Auto roku v České republice“.
Finalisté 19. ročníku ankety „Auto roku v České republice“ budou oznámeni počátkem prosince 2012, slavnostní vyhlášení kompletních výsledků se předpokládá v první polovině ledna 2013.
Pavel Tunkl Antonín Šípek
tajemník SDA ředitel sekretariátu
AutoSAP
Dokumenty ke stažení:
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva