Šéf Cebie Martin Pajer zveřejnil výsledky analýzy webových autobazarů. U dvou třetin prodávaných ojetin v Česku prodejci neuvádí výrobní číslo nebo udávají špatné. Kupující si tak nemohou ověřit historii vozu včetně najetých kilometrů.
„Provedli jsme analýzu na více než půl milionu inzerátů z velkých inzertních portálů, ze které vyplynulo, že 68 procent inzerátů neuvádí VIN vozidla, nebo ho neuvádí celé či uvádí chybné,“ uvedl Pajer.
U části prodejců je důvodem to, že nechtějí, aby si jejich inzerci mapovala konkurence. V takovém případě by ale podle Cebie měli VIN sdělit aspoň na dotaz kupujícího. Velká část prodejců však VIN neuvádí záměrně z toho důvodu, že nechtějí, aby si kupující mohl ověřit historii vozu.
Výsledkem může být, že zákazník zaplatí desítky tisíc korun za auto, které takovou hodnotu nemá, upozornila Cebia.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva