Bigboard značky Kia je na střeše Kongresového centra už více než 5 let, za tu dobu projelo kolem téměř 250 milionů vozů. Nyní se centrum obléklo do nových barev automobilky, kombinace černé a bílé.
Dominantou reklamy je nové logo, které je ze dvou stran rámované upoutávkou na čtvrtou generaci největšího modelu KIA na českém trhu, SUV Sorento.
„Reklamní plochu na pražském kongresovém centru využíváme už více než 5 let. Teď ale prošla výraznou obměnou, která symbolizuje transformaci samotné značky. Její dominantou se stalo zbrusu nové logo, které ztělesňuje nové hodnoty automobilky: touhu inspirovat, důvěryhodnost a ambice stát se lídrem v poskytování nových služeb mobility, které nejsou postavené pouze na prodeji automobilů,“ říká Kateřina Vaňková Jouglíčková, PR & Corporate Events Manager společnosti KIA MOTORS CZECH.
Nové logo zároveň připomíná ručně psaný podpis, který symbolicky stvrzuje odhodlání značky zhmotňovat své hodnoty v konkrétních produktech a službách.
Největší billboard značky
Reklamní plocha na Kongresovém centru Praha je s 1 253 m2 největší venkovní plochou, kterou značka Kia pro svoji prezentaci využívá. Zároveň jde také o plochu s nejvyšším zásahem. Denně kolem ní projede v průměru 128 tisíc automobilů a další desetitisíce lidí ji vidí při cestě na stanici metra Vyšehrad, případně cestou ze stanice. Za více než pět let, co na střeše Kongresového centra Praha parkují vozy Kia, tak kolem projelo téměř 250 milionů automobilů a další desítky milionů očí ji viděly z nejbližšího i několik kilometrů vzdáleného okolí.
Aktuální kampaň je pátým vizuálem značky Kia. V roce 2016 šlo o propagaci modelu Sportage s integrovanou LED obrazovkou, na které se každý týden měnily reklamní slogany, od září 2017 mohli řidiči vídat elegantní gran turismo Kia Stinger, od února 2019 model ProCeed se splývavou zádí a od září 2019 potom crossover XCeed.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva