Bývalý novinář Radek Laube vystřídal na začátku července na pozici PR manažera Autodromu Most Jana Foukala a začal svým někdejším kolegům posílat první tiskové zprávy. Radek je zodpovědný za veškerou komunikaci Autodromu Most s médii a jeho úkolem bude kromě toho vytvořit i novou komunikační strategii mosteckého okruhu a polygonu.
Radek Laube má bohaté zkušenosti v oblasti komunikace jak na straně médií, tak i jako zástupce nadnárodní automobilové společnosti. Dlouhé roky působil jako šéfredaktor časopisu AutoDesign&Styling se zaměřením na design automobilů. Ve spojení s časopisem organizoval v Praze i mezinárodní designérské konference s četnou účastí šéfdesignérů předních světových automobilek.
V roce 2015 se přesunul do Škoda Auto, kde zastával pozici asistenta šéfdesignéra a podílel se na komunikaci Škoda Designu. „V automobilce jsem ukončil své působení minulý rok,“ upřesnil našemu portálu Radek.
S mosteckým okruhem ho mimo jiné pojí dlouholetá vášeň pro motorky. Laube je absolventem ČVUT Fakulty dopravní, automobilový design studoval pod vedením Václava Krále. V současné době si dělá doktorát na UMPRUM.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva