Časopis Automakers letos opět organizuje, ve spolupráci s novinářskými kluby, anketu o nejlepší mediální servis v rámci Svazu dovozců automobilů v roce 2021. Jaký bude itinerář soutěže?
Klub motoristických novinářů a Klub motoristických publicistů vyhlašují anketu v novodobé historii už pošesté.
Jejich členové budou moci dávat své hlasy všem oficiálním mluvčím společností sdružených v SDA, kteří poskytovali PR servis v průběhu roku 2021.
„V lednu 2022 budou distribuovány hlasovací lístky, motorističtí novináři je vyplní v průběhu února, vyhlášení manažerů, kteří loni poskytovali nejdostupnější informační servis pro jejich redakce, chystáme na březen,“ upřesňuje předseda KMN Michal Busta.
Do soutěže bude opět nominován každý manažer, který obdrží alespoň jeden novinářský hlas. Loni takto volilo své oblíbené mluvčí přes 20 motonovinářů.
„Letos se opět počítá s vedlejší kategorií Tiskovka roku,“ uvedl šéfredaktor Automakers Erich Handl s tím, že organizační výbor zvažuje jiné doprovodné kategorie.
„Výsledky ankety ale každopádně doplníme statistikou počtu tiskových online či živých konferencí pro motonovináře jednotlivých importérů v loňském roce,“ uzavřel Handl.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva