Dodavatel lakovacích materiálů a nátěrových hmot do autoopravárenství a průmyslu Servind působí na českém trhu od roku 1992. Třicáté výročí oslavila firma letos v říjnu ve stylu bavorského Oktoberfestu. Oslavu v Tuchoměřicích navštívilo přes 300 zákazníků a obchodních partnerů.
Produktové portfolio Servindu je zastoupeno i v českých a slovenských karosárnách nebo na mechanických dílnách. se nesla v neformální atmosféře, a to i díky tomu, že byla připravena ve stylu Oktoberfestu.
„Ještě před Covidem jsme brali naše zákazníky do Mnichova na Oktoberfest. Poslední dva roky to však nebylo možné. O to více na tento zážitek naši zákazníci vzpomínali. Servind byl založen v říjnu, kdy se Oktoberfest tradičně koná, a proto jsme si řekli, proč si neuspořádat vlastní Oktoberfest přímo u nás. A tak vznikla myšlenka na oslavu našich kulatin.“, vysvětluje téma narozeninové oslavy David Bártek, jednatel společnosti Servind.
Úvodní krátkou řeč a poděkování pronesli David Bártek, jednatel společnosti, a Petr Kotval, spolumajitel Servindu. Následně měli hosté možnost ochutnat tradiční bavorské speciality, ale i projít se zázemím firmy. Během prohlídky na ně čekala stanoviště, kde si mohli vyzkoušet, jak se správně čepuje pivo, nahlédnout pod pokličku robotického broušení, otestovat různé druhy šnapsů nebo třeba zkusit uhodnout servírovaná piva.
Po firemní tour je okouzlil Tomasiano, profesionální kouzelník a nositel mnoha ocenění za mikromagii, zahrála skvělá kapela Ideal Band a DJka Sonia Edde, která celý večer navíc moderovala.
„Myslím, že jsme si oslavu všichni velice užili. Potvrzují to i první reakce našich hostů. Oslava se nám protáhla na dva dny, protože v pátek jsme slavili ještě společně s našimi zaměstnanci. To, že jsme na trhu 30 let a mohli jsme uspořádat takovou narozeninovou party, za to vděčíme našim zákazníkům, obchodním partnerům a samozřejmě také našim kolegům. Za to bych jim všem chtěl od srdce poděkovat. Těším se na naše další setkání, ať už pracovní nebo třeba i podobně neformální.“, říká David Bártek.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva