Pražská centrála značky Mercedes-Benz se opět pustila do reorganizace PR oddělení. Martin Šlechta, který zajišťoval komunikaci od května 2021 po Janu Kuhnovi, postoupil od září v rámci firmy na pozici Marketing Managera pro Českou republiku a Slovensko. Na PR pozici ho nahradil nový manažer.
Vedení a agendu z oblasti PR za osobní vozy přebírá postupně od 1.10. 2022 Josef Hlávka.
Josef nastoupil do společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. v roce 2012 do prodejního oddělení. Po zkušenostech v prodejním oddělení se přesunul v roce 2016 k produktovému managementu s hlavním zaměřením na cenotvorbu. Nastartoval komplexní prodejní a marketingovou aktivaci značky Mercedes-AMG v České republice a v uplynulých 5ti letech dosáhl spolu s dealerskou sítí nárůstu prodejů o více než 200 %. Od roku 2017 dokazuje Josef své pevné odhodlání a vášeň pro motorsport také vedením úspěšného projektu AMG Driving Academy.
„Jsem velmi rád, že jsme v Josefovi našli vynikajícího zasvěcence našich produktů, na pozici „External Communication Manager“ bude řídit jak aktivity z oblasti PR, tak i část produktového managementu a aktivity značky Mercedes-AMG,“ uvedl šéf importu Wolfgang Bremm von Kleinsorgen.
21.10.2022Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva