Pražská centrála značky Mercedes-Benz se opět pustila do reorganizace PR oddělení. Martin Šlechta, který zajišťoval komunikaci od května 2021 po Janu Kuhnovi, postoupil od září v rámci firmy na pozici Marketing Managera pro Českou republiku a Slovensko. Na PR pozici ho nahradil nový manažer.
Vedení a agendu z oblasti PR za osobní vozy přebírá postupně od 1.10. 2022 Josef Hlávka.
Josef nastoupil do společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. v roce 2012 do prodejního oddělení. Po zkušenostech v prodejním oddělení se přesunul v roce 2016 k produktovému managementu s hlavním zaměřením na cenotvorbu. Nastartoval komplexní prodejní a marketingovou aktivaci značky Mercedes-AMG v České republice a v uplynulých 5ti letech dosáhl spolu s dealerskou sítí nárůstu prodejů o více než 200 %. Od roku 2017 dokazuje Josef své pevné odhodlání a vášeň pro motorsport také vedením úspěšného projektu AMG Driving Academy.
„Jsem velmi rád, že jsme v Josefovi našli vynikajícího zasvěcence našich produktů, na pozici „External Communication Manager“ bude řídit jak aktivity z oblasti PR, tak i část produktového managementu a aktivity značky Mercedes-AMG,“ uvedl šéf importu Wolfgang Bremm von Kleinsorgen.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva