Pražská centrála značky Mercedes-Benz se opět pustila do reorganizace PR oddělení. Martin Šlechta, který zajišťoval komunikaci od května 2021 po Janu Kuhnovi, postoupil od září v rámci firmy na pozici Marketing Managera pro Českou republiku a Slovensko. Na PR pozici ho nahradil nový manažer.
Vedení a agendu z oblasti PR za osobní vozy přebírá postupně od 1.10. 2022 Josef Hlávka.
Josef nastoupil do společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. v roce 2012 do prodejního oddělení. Po zkušenostech v prodejním oddělení se přesunul v roce 2016 k produktovému managementu s hlavním zaměřením na cenotvorbu. Nastartoval komplexní prodejní a marketingovou aktivaci značky Mercedes-AMG v České republice a v uplynulých 5ti letech dosáhl spolu s dealerskou sítí nárůstu prodejů o více než 200 %. Od roku 2017 dokazuje Josef své pevné odhodlání a vášeň pro motorsport také vedením úspěšného projektu AMG Driving Academy.
„Jsem velmi rád, že jsme v Josefovi našli vynikajícího zasvěcence našich produktů, na pozici „External Communication Manager“ bude řídit jak aktivity z oblasti PR, tak i část produktového managementu a aktivity značky Mercedes-AMG,“ uvedl šéf importu Wolfgang Bremm von Kleinsorgen.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva