Manažeři Porsche Inter Auto CZ, Porsche Central and Eastern Europe a Porsche Immobilien CZ poklepali na základní kámen novostavby, která se má stát nejmodernějším prodejním a servisním zázemím pro značku Porsche v ČR. V rámci komplexu ji doplní také další exkluzivní značky Lamborghini a Bentley.
V uplynulých dnech proběhlo slavnostní položení základního kamene nového prodejního a servisního komplexu Porsche Centrum Ořech, který vyroste na západním okraji Prahy. Za společnost Porsche Inter Auto se akce zúčastnili Michael Antosch a Jan Sedláček, společnost Porsche Central and Eastern Europe reprezentovaly Iryna Kauk a Karina Seedorf a společnost Porsche Immobilien CZ zastupoval Michal Kupček. Otevření druhého Porsche Centra v rámci hlavního města je plánováno na konec roku 2025.
„Výstavbou dalšího Porsche Centra naplňujeme růstovou strategii značky Porsche v Česku,“ říká Jan Sedláček, výkonný ředitel importu automobilů Porsche ze společnosti Porsche Inter Auto CZ. „Na tomto místě bych chtěl zároveň poděkovat všem našim zákazníkům, kteří se pro značku Porsche rozhodli. Jejich počet rok od roku stoupá a jsem velmi rád, že jejich potřeby a tužby brzy uspokojíme v novém Porsche Centru tady na Ořechu,“ dodal Sedláček.
„Česká republika je důležitým trhem v regionu střední a východní Evropy. Čeští zákazníci si naše produkty oblíbili, přízeň rok od roku stoupá. A tak je přirozené, že po rekonstrukci Porsche Centra Praha a otevření Porsche Centra Brno v roce 2022 nyní dále rozšiřujeme své pole působnosti, abychom našim klientům lépe vycházeli vstříc a pokračovali v růstu značky Porsche v ČR,“ říká Iryna Kauk, CEO Porsche Central and Eastern Europe a dodává: „Porsche Inter Auto je silným partnerem, který trvale poskytuje plnou podporu naší značce a řízení našich operací v regionu střední a východní Evropy.“
Společnost Porsche Inter Auto CZ za necelé dva roky vybuduje na Ořechu v okrese Praha-Západ jedinečný komplex, který se stane první komerční budovou v České republice s inovativní technologií mimořádně ekologického vytápění. Unikátním způsobem je zde řešeno získávání energie a její akumulace pod základovou deskou, respektive v jejím písečném podkladu – týká se to jak vytápění, tak chlazení.
Už samotný způsob vytápění zní pokrokově: aktivace betonového jádra. Skrývá se za ním princip silnější základové desky, sloužící k ukládání energie pro vytápění či chlazení. Prostory showroomu pak neruší žádné topné elementy, nízkoteplotní vytápění/chlazení probíhá v podlaze. Nové Porsche Centrum Ořech tak stanoví nová měřítka také z hlediska trvalé udržitelnosti.
Na pozemku o výměře zhruba 19 tisíc m2 vyroste nové Porsche Centrum zhotovené dle nejmodernějšího konceptu Destination Porsche. Showroom o velikosti cca 720 m2 bude soustředěn na zákazníka, který se dostane do centra dění. Nebudou chybět dvě klientské zóny s designovým nábytkem. Konfiguraci vozu usnadní vyspělá digitalizace: velkoplošné dotykové displeje a virtuální realita pro nejrealističtější personifikaci nového Porsche.
25.08.2023Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva