Šéf P Automobil Importu ve skupině Emil Frey Marco Venturini si v zimě stanovil ambiciózní plán prodat letos v Česku 8500 nových peugeotů. K prodejním cílům i servisním službám má přispět optimalizace dealerské sítě.
„Dealerská síť značky prochází poměrně výrazným vývojem. Optimalizujeme dealerskou síť z hlediska dostupnosti servisních služeb. Našim cílem je zajistit, aby většinu klientů měla autorizovaný servis Peugeot v dojezdové vzdálenosti do 30 minut,“ řekl Venturini časopisu Automakers.
„Prosazujeme také trend multibrandingu. Někteří naši dealeři tak přibírají k Peugeotu i jiné značky koncernu Stellantis, například Auto Hruška v Ostravě nově prodává i značku Opel, koncesionář Artcom Group v Olomouci je nyní také autorizovaným servisním místem vozů značky DS apod.,“ doplnil šéf Peugeotu.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva