Šéf P Automobil Importu ve skupině Emil Frey Marco Venturini si v zimě stanovil ambiciózní plán prodat letos v Česku 8500 nových peugeotů. K prodejním cílům i servisním službám má přispět optimalizace dealerské sítě.
„Dealerská síť značky prochází poměrně výrazným vývojem. Optimalizujeme dealerskou síť z hlediska dostupnosti servisních služeb. Našim cílem je zajistit, aby většinu klientů měla autorizovaný servis Peugeot v dojezdové vzdálenosti do 30 minut,“ řekl Venturini časopisu Automakers.
„Prosazujeme také trend multibrandingu. Někteří naši dealeři tak přibírají k Peugeotu i jiné značky koncernu Stellantis, například Auto Hruška v Ostravě nově prodává i značku Opel, koncesionář Artcom Group v Olomouci je nyní také autorizovaným servisním místem vozů značky DS apod.,“ doplnil šéf Peugeotu.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva