Šéfredaktor týdeníku Euro Ondřej Hergesell sezval přes 400 osobností českého byznysu a společenského života do Martinického paláce na Hradčanech. Slavilo se 25 let časopisu.
Ekonomický týdeník Euro začal vycházet v roce 1998 pod křídly skupiny PPF, postupně se etabloval jako ceněný zdroj inside informací z českého byznysu. Od PPF později přešel do vydavatelství Mladá fronta, po jejím krachu titul oživil současný vydavatel Miloš Štěpař, respektive jeho firma New Look Media, která produkuje rovněž magazíny Dolce Vita a Muži v Česku.
Redakci Eura nyní vedle Hergesella, Martina Rychlíka a Jana Richtera tvoří analytik a komentátor Petr Fischer, redaktoři Erich Handl, Vít Chalupa, Ondřej Kubala, Lukáš Vincent a editoři Luděk Bednář a Pavel Pokorný. Do časopisu zároveň přispívá 14 stálých spolupracovníků.
Zdroj: Erich Handl, Martinický palác
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva