Na pozici Obchodní ředitel Kia Czech povýšil s účinností od 1. dubna zkušený manažer s více než 20letou praxí v oblasti automobilového průmyslu, z toho 13 let působící v Kia Czech na různých pozicích. Ve funkci Obchodní ředitel Kia Czech bude zodpovídat za obchodní aktivity značky, fleetové aktivity a logistiku.
Michal Dolanský nastoupil do Kia Czech v roce 2011 jako Manažer Fleet & Used Cars a v roce 2018 se stal Vedoucím oddělení Channel & MECA, kde uplatnil své schopnosti a dovednosti v oblasti rozvoje dealerské sítě s implementací nové korporátní identity značky a projektů mobility v Česku.
Své bohaté zkušenosti uplatní ve své nové pozici, kde je nově zodpovědný za prodejní strategii s cílem zvýšit tržní podíl značky Kia na českém trhu a ve středně dobém horizontu docílit pozice TOP 3 ze stávající páté příčky nejprodávanějších značek v České republice.
Dolanský bude současně odpovídat za úspěšný vstup automobilky do segmentu elektrických vozů PBV (Platform Beyond Vehicle) na tuzemský trh.
„Vážím si důvěry, které se mi dostalo od vedení Kia Czech. Větší část své profesní kariéry jsem působil v oblasti prodeje, a proto se tam velmi rád vracím. Těším se na každodenní spolupráci s kolegy z prodejního oddělení, skvělými obchodními partnery a také těmi nejdůležitějšími, našimi zákazníky.“ řekl ke svému jmenování Michal Dolanský.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva