Letňanský veletrh For Beauty hostil vyhlášení ankety AUTO MÉHO SRDCE magazínu Žena v autě.cz. Organizátorky vyhlásily už popáté vítěze hlasování poroty o nejlepší auto roku z pohledu žen. Dvanáct zkušených novinářek a osobností zvolilo v těsném hlasování absolutním vítězem elektrické SUV KIA EV9.
Cílem ankety AUTO MÉHO SRDCE je ocenit výrazné nově uváděné vozy na českém trhu, jež nejvíce oslovují ženské publikum. Odborná porota letos v únoru vybrala z 20 nominovaných vozů do zúženého kola šest modelů: BMW X2, Kia EV9, MG ZS, Range Rover Velar, ŠKODA Kamiq a Volvo EX30. Těchto šest modelů následně porota hodnotila během testovacích jízd, a to podle kritérií jako praktičnost, design, jízdní vlastnosti, prostornost, bezpečnost, technologie a vstřícnost k dětem.
Vítězem 5. ročníku ankety AUTO MÉHO SRDCE se s největším počtem hlasů stal elektromobil KIA EV9 (48 bodů). Porotkyně ocenily jízdní komfort, tichý chod, lehkost řízení a špičkové technologie na palubě.
„Tento triumf a uznání odborné ženské poroty je pro naši značku a obzvláště model EV9 velmi cenný. Od začátku letošního roku posbíralo SUV EV9 řadu světových ocenění, jako je například prvenství v prestižní anketě Světové ženské auto roku 2024. Vítězství na domácí půdě v anketě AUTO MÉHO SRDCE je dalším důležitým milníkem, který dokládá unikátnost značky Kia, říká Kateřina Vaňková PR manažerka KIA Česká republika a dodává: „Naší strategií je posouvat hranice každodenní mobility a nabízet široké veřejnosti a početným rodinám s dětmi více než jen běžné vozy. EV9 je vskutku unikát, který mezi mainstreamovými značky na českém trhu nemá konkurenci.“
Organizátorka ankety a motoristická novinářka Sabina Kvášová o nejlepším autě roku z pohledu žen řekla: „Kia EV9 je pro mě velkým překvapením roku. Svým nepřehlédnutelným designem, jízdním komfortem, inovativním řešením bezpečnostních asistentů i dobíjecí architekturou nejlépe kombinuje stanovená kritéria a budí pozitivní emoce.“
„U žádného z našich finalistů jsem letos nezažila tak skvělý podvozek jako právě u EV9. Kia EV9 je koráb pro velkou rodinu, pěkně řešené auto s mnoha inovacemi. Působí bezpečně a pohodlně,“ uvedla další členka 12členné odborné poroty a moderátorka pořadu Bábovky a plechovky Tereza Tobiášová.
Finále 5. ročníku o nejlepší auto roku z pohledu žen bylo letos velmi těsné. Pouhý 1 bod rozhodl o absolutním vítězi. Na druhém místě se v hodnocení odborné poroty v anketě AUTO MÉHO SRDCE 2024 umístil crossover ŠKODA Kamiq (47 bodů). Třetí pozici obsadil elektromobil Volvo EX30 (27 bodů).
Partnerem 5. ročníku ankety AUTO MÉHO SRDCE byla Platforma VIZE 0, pojišťovna Kooperativa a značky Max Factor, Sally Hansen a Adidas.
Hlasování veřejnosti DÁMSKÁ AUTOVOLENKA
Na webu ankety až do neděle 7. dubna probíhá také hlasování veřejnosti pod názvem DÁMSKÁ AUTOVOLENKA. Veřejnost může online vybírat svého favorita z těchto 20 nominovaných vozů: Audi Q8 e-tron, BMW X2, Citroën C4 X, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Kona, Jeep Avenger, Kia EV9, Mercedes-Benz GLC kupé, MG ZS, Mitsubishi ASX, Opel Astra Plug-in hybrid, Peugeot 3008, Range Rover Velar, Renault Espace, Subaru Crosstrek, ŠKODA Kamiq, ŠKODA Scala, Toyota CH-R, Volkswagen ID.3 a Volvo EX30.
Šestý ročník ankety AUTO MÉHO SRDCE a s ním i jeho přidružená anketa pro veřejnost DÁMSKÁ AUTOVOLENKA odstartuje opět v lednu 2025.
Erich Handl, PVA Letňany
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva