Ve dnech 26. – 27. října 2024 proběhne na výstavišti PVA EXPO PRAHA již 13. ročník motoristické výstavy evropského významu Prague Car Festival. Od května letošního roku se součástí realizačního týmu výstavy Prague Car Festival stává Tomáš Vaněk, který má dlouholeté zkušenosti v oblasti automotive komunikace.
Téměř 15 let byl PR manažerem v českém importu dvou významných japonských automobilových značek. V roce 2015 založil vlastní komunikační agenturu.
K personálnímu posílení organizačního týmu výstavy Prague Car Festival se vyjádřil její ředitel Petr Dufek:
„Jsem moc rád, že jsme se s Tomášem na spolupráci dohodli už proto, že v oblasti Public Relations zaměřené na motorsport spolupracujeme téměř 25 let a dobře znám jeho profesionální přístup už z dob jeho působení u Toyoty. Naše výstava se neustále obsahově rozvíjí a k tomu potřebujeme posilovat vhodné komunikační aktivity. Věřím, že tato spolupráce bude oboustranně přínosná.“
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva