Škoda Auto je znovu oficiálním hlavním partnerem Tour de France, a to již 21 let v řadě. Letošní 111. ročník nejznámějšího cyklistického závodu na světě odstartoval 29. června svůj Grand Départ v italské Florencii.
Vůbec poprvé se letos klání neuzavře v Paříži, ale v Nice, protože o pár dní později začínají ve francouzské metropoli olympijské hry. Na většině etap využije Christian Prudhomme, ředitel Tour, plně elektrický model Škoda Enyaq jako „červený vůz“, který pojede před pelotonem.
Trasu tvoří 21 etap o délce téměř 3500 kilometrů a 176 jezdců i 205 doprovodných vozidel Škoda dorazí do cíle 21. července. Letos v únoru Škoda potvrdila svou podporu cyklistiky prodloužením partnerství s agenturou A.S.O., organizátorem mnoha cyklistických akcí, až do roku 2028. Česká automobilka také sponzoruje Tour de France Femmes avec Zwift, a to již třetím rokem v řadě.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva