Renault spustil před prázdninami objednávky na novou verzi dodávky Master. Novinářům ji předvedli manažeři importu v pražském TUkasu na Černokostelecké ulici. Šéf importu Zdeněk Grunt hovořil i o výsledcích značky v segmentu LUV.
„Český trh lehkých užitkových automobilů prožívá v posledních třech letech mimořádný rozmach a značka Renault vládne této kategorii již více než tři roky. Lehké užitkové automobily Renault si stabilně udržují také letos solidní náskok před všemi ostatními a dosahují nejvyrovnanějších hodnot prodejů bez větších výkyvů,“ otevřel tiskovku šéf Renaultu ČR Zdeněk Grunt.
Grunt: Renault je tahounem trhu LUV
Prakticky stejně úspěšná je podle něj situace u jednotlivých modelů lehkých užitkových automobilů, kde se může Renault opět opřít o vyvážené rozložení sil. Modelu Kangoo se dobře daří mezi malými dodávkami do 2 tun, a stejně tak velký Master má na špici velkých dodávek také dlouhodobě vyrovnanou bilanci.
Letošní prodeje lehkých užitkových automobilů Renault tak podle Grunta navazují na předchozí tři úspěšné roky – 2021, 2022 a 2023 – kdy byly dodávky značky suverénní českou jedničkou této kategorie.
„Naší značkou i letos dosahované prodeje svědčí o tom, že cesta, kterou jsme před lety nastoupili byla správně zvolená. Základem našich obchodních úspěchů je především široká a atraktivní nabídka kvalitních a hospodárných modelů, podpořená možnostmi dodání verzí se speciálními přestavbami podle potřeb zákazníků, a to za zákaznicky akceptovatelné ceny. Také obchodní koncept center PRO+ zaměřených na firemní odběratele se významnou měrou podílí na úspěchu LUV Renault a jsem rád, že dodávky Renault nacházejí tak stabilní zájem českých zákazníků“. Motalík předvedl Mastera
Nového Mastera předvedl ve statické prezentaci Petr Motalík, produktový manažer LUV značky:
„Nejde o facelift, ale o nový model od podvozku přes motory. Modely LUV se nemění každých 7 let jako je tomu u osobních aut. Nová dodávka nabízí kompletně přepracovanou elektrickou verzi, index obtékání vzduchu se zlepšil o 20 procent. Zkrácen byl rozvor, oběma verzím L2 a L3 tak narostl zadní převis. Kokpit je inspirovaný americkými tahači, obrazovka open R link dominuje přístrojové desce, infotainment operuje na bázi Google Android. Pod kapotou lze najít nový dvoulitr ve čtyřech výkonových verzích. Elektrická verze může variantně nabídnout dvě baterie 40/87 kWh, ta silnější slibuje 460 km dojezd. Malá baterie má dojezd 200 km,“ uvedl Motalík.
02.07.2024Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva