Ford svolal 11. července motoristické novináře na první jízdy s novými verzemi modelů Kuga a Puma. Startovalo s v AMB na Ořechu, cílem byl středočeský zámek Ratměřice.
Na zrekonstruovaném zámku čekala zástupce médií technická prezentace přímo u vystavených vozidel a okruhové jízdy.
„Kuga s Pumou tvoří 70 procent prodejů našich osobních vozů, jde tedy z našeho pohledu o zásadní novinky. Třetí generace Kugy byla světu představena na samém začátku letošního roku, první vozy už dorazily k českým dealerům. Nejprodávanější evropský model PHEV se vyrábí v Evropě, v montážním závodě ve španělské Valencii,“ připomněl mluvčí značky Petr Burian.
Kuga startuje zhruba na 650 000 korunách a sází na hybridní pohon PHEV, u kterého mohou majitelé využívat domácí nebo veřejné nabíjení a užít si až 69 km jízdy na čistě elektrický pohon.
Řidičům, kteří nemusí mít pohodlné nabíjení po ruce, nabízí plně hybridní Kuga FHEV pohodlí a komfort elektrifikovaného pohonu s dojezdem až 900 km na jednu nádrž paliva a až 64 % čistě elektrické jízdy ve městě.
Ford Puma za půl milionu korun
Nová verze městského crossoveru Puma se v základu s manuálním řazením vejde pod půl milionu. „Hodně ale sázíme na verzi s automatem kterou lze získat za 530 tisíc korun,“ upřesnila produktová manažerka vozu Aneta Benešová.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva