V Mostě se o víkendu(19-21/07) už počtvrté pojede největší motocyklová událost sezóny: Mistrovství světa superbiků. Návštěvnost i traťový rekord se podle organizátorů budou otřásat v základech. Záštitu nad závodním víkendem oficiálně převzal prezident Petr Pavel.
Přímo z anglického Donington Parku míří šampionát Mistrovství světa superbiků do Mostu. Nejrychlejší motorky postavené na základě sériových strojů patří k nejatraktivnějším motocyklovým závodům, které u obrazovek průměrně sleduje 70 milionů diváků.
Loni přímo do Mostu dorazilo přes 50 tisíc návštěvníků a letos organizátoři věří, že rekord ještě překonají. „Vedle samotných závodů je pro návštěvníky připravený nejbohatší doprovodný program v celé čtyřleté historii WorldSBK na mosteckém autodromu,“ říká Josef Zajíček, předseda představenstva společnosti Autodrom Most.
„Vedle fanouškovských aktivit typických pro WorldSBK, jako jsou paddock show, victory lane, autogramiády a další aktivity založené na těsné interakci s fanoušky, je to vše od běhu na dráze, přeletu stíhaček až po aktivační zónu Olympijského festivalu a další,“ vysvětluje Josef Zajíček.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva