MG MOTOR CZ uzavřela obchodní a marketingovou spolupráci s fotbalovým klubem SK SLAVIA Praha a stává se tak na dobu tří let jedním z jejích hlavních partnerů. Spolupráce zajistí klubu flotilu automobilů MG pro sezonu 2024/2025 a následující dva roky.
Tříletá smlouva zahrnuje využívání všech modelů značky MG, včetně moderních elektromobilů.
MG Motor Czech je součástí holdingu AutoBinck Car Distribution (ACD), jednoho z nejvýznamnější hráčů na poli distribuce automobilů ve střední a východní Evropě.
Ke spolupráci vyjádřil pan Niek Hertsenberg, CEO AutoBinck Car Distribution (ACD): „Partnerství s SK Slavia Praha je pro naši značku prestižní záležitostí. Tato spolupráce nám umožní oslovit nové zákazníky a podpořit tak významný český sportovní klub, jakým je Slavia.“
Martin Králíček, Generální ředitel MG Motor Czech dodal: „Jsme hrdí na to, že naše vozy budou součástí flotily SK Slavia Praha. Tato spolupráce zdůrazňuje naše odhodlání poskytovat kvalitní a ekologická řešení mobility nejen pro běžné zákazníky, ale také prestižním sportovním organizacím.“
„Za Slavii jsme nadšení, že se můžeme spojit s tak inovativní a dynamickou značkou, jakou je MG. Jejich široká nabídka vozů, včetně elektromobilů, dokonale zapadá do našich potřeb a hodnot. Těšíme se na dlouhodobou a úspěšnou spolupráci,“ řekl Marek Beitl, 2. místopředseda představenstva SK Slavia Praha.
Značka MG letos oslavuje 100 let své existence a v České republice působí od poloviny roku 2022.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva