Společnost Porsche ČR spustila kampaň, která připomíná motoristické veřejnosti přínosy recyklace a správný postup při likvidaci výrobků s ukončenou životností. Některé autokomponenty lze po renovaci znovu použít, v ostatních případech přichází na řadu většinou recyklace, která získá cenné suroviny pro výrobu nových produktů, nebo využití jinak nezpracovatelných materiálů.
„Odpad je v současné době stále cennější komoditou. Proto se v naší nové kampani zaměřujeme na nakládání s automobilovým odpadem: od starých baterií přes použité pneumatiky až po vyřazené automobily, které i dnes nezřídka končí na sídlištích, v lese nebo příkopě,“ říká Jan Špinar, vedoucí divize After Sales společnosti Porsche Česká republika.
„Rádi bychom, aby se řidiči připojili k našemu úsilí o ochranu životního prostředí a staré automobilové akumulátory, pneumatiky a další odpad odevzdávali v místech zpětného odběru, která zajistí jejich řádnou recyklaci.“
Společnost Porsche Česká republika zavedla ve své síti autorizovaných servisů značek Volkswagen, Audi, SEAT, CUPRA a Volkswagen Užitkové vozy jasná pravidla pro nakládání s odpady a výrobky s ukončenou životností. Veškerý odpad totiž v sobě ukrývá cenné suroviny, které lze znovu využít. Recyklace nejenže chrání životní prostředí před znečišťováním, ale také šetří přírodní zdroje a snižuje potřebu těžby nových surovin. Všechny autorizované servisy proto mají uzavřeny smlouvy s certifikovanými zpracovateli odpadu. Zákazník tak má jistotu, že se jeho vozu dostalo maximální péče v souladu s přísnými pravidly pro ochranu životního prostředí.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva