Škodovka ani letos nevynechala tradiční předvánoční setkání manažerů značky se zástupci médií. Novináři letos rozjímali společně s PR týmem automobilky ve vinohradském restaurantu Gram.
Hosty akce přivítal šéf komunikace značky Tomáš Kotera: „Je za námi obtížný rok, řada automobilek se potýkala s problémy. Škoda Auto ale navzdory tomu představila řadu novinek, poslední z našich premiér bylo uvedení elektromobilu Elroq na evropský trh. To vše by nebylo možné bez korektní spolupráce s médii, rád bych poděkoval jménem celého oddělení komunikace firmy novinářům za celoroční spolupráci,“ řekl Kotera, který při děkovačce nezapomněl ani na své spolupracovníky.
PR tým Škodovky letos nezahálel. Uspořádal hned několik evropských premiér nových modelů, téměř denně produkoval alespoň jednu tiskovou zprávu. Jen na portálu AUTOmakers.cz má letos značka téměř 200 výstupů.
Tři továrny, CSR i motorsport
Do kompetence tiskového oddělení Škody patří kromě produktových a korporátních novinek také komunikace aktivit třech továren (Mladá Boleslav, Kvasiny, Vrchlabí), CSR aktivity nebo například motorsport.
18.12.2024Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva