Hyundai Motor Group jde do strategického partnerství s firmou NVIDIA, které urychlí vývoj vyspělých technologií s umělou inteligencí podporujících budoucnost mobility.
Značka Hyundai podporuje inovace strategickou integrací umělé inteligence a posouvá se tak do čela vývoje chytrých řešení pro mobilitu. Je součástí rozmanitých iniciativ v oblasti AI a prostřednictvím nového partnerství hodlá dál rozšiřovat její využití v klíčových produktech pro mobilitu, jako jsou softwarově definovaná vozidla nebo robotika, stejně jako v provozních činnostech.
„Hyundai Motor Group se zabývá inovativními přístupy k využívání technologií s umělou inteligencí v různých oblastech, ať se jedná o robotiku, autonomní jízdu, nebo chytrou výrobu,“ řekl Heung-Soo Kim, výkonný viceprezident Hyundai Motor Group zodpovědný za globální strategii. „Toto partnerství urychlí náš pokrok a zajistí nám postavení průkopníka ve vývoji inovací pro mobilitu na základě AI.“
Značka Hyundai bude v rámci nově uzavřené dohody využívat akcelerované výpočty a software AI Enterprise společnosti NVIDIA. Tyto technologie jí pomohou zpracovávat obrovská množství dat nezbytných pro bezpečný vývoj a trénování modelů umělé inteligence.
Hyundai bude využívat také platformu NVIDIA Omniverse k vývoji fyzických aplikací s umělou inteligencí a digitálních dvojčat pro simulaci výrobních závodů. Tato řešení budou přispívat jak ke zvyšování efektivity a kvality výroby, tak k racionalizaci nákladů. Hyundai Motor Group bude navíc používat platformu NVIDIA Isaac pro vývoj robotů s umělou inteligencí a jejich bezpečné využívání. Obě strany budou rovněž úzce spolupracovat na vytváření prostředí pro virtuální simulace, které umožní realizovat bezpečné a spolehlivé technologie pro autonomní jízdu a robotické systémy.
„Akcelerované výpočty, generativní umělá inteligence a Omniverse přinášejí novou éru mobility,“ řekl Rishi Dhall, viceprezident automobilové divize společnosti NVIDIA. „Toto partnerství podpoří vznik bezpečnějších a inteligentnějších aut, zavádění výrobních procesů s vyšší úrovní efektivity a kvality i využívání nejmodernější robotiky pro chytřejší a ještě více síťově propojená digitální pracoviště.“
Partnerství zahrnující uvedené iniciativy podpoří vývoj průkopnických inovací. Další informace budou zveřejněny později.
13.01.2025Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva