Vrcholem letošní výstavní sezóny bude pro české výrobce a importéry elektroaut opět listopadový veletrh čisté mobility e-SALON. Redakce AUTOmakers připravila anketu mezi dovozci, která navazuje na podepsané partnerství časopisu s veletrhem. Jak se k výstavě letos postaví Škodovka?
„Škoda Auto se i letos v Letňanech představí. Návštěvníci se mohou těšit na designovou studii Škoda Vision O, která představuje vizi budoucnosti elektromobility značky, dále na nejnovější elektrické a plug-in hybridní modely Škoda a také letošní žákovský vůz Škoda L&K 130, jenž je výsledkem práce mladých talentů ze Středního odborného učiliště Škoda Auto. Celá expozice se ponese v duchu oslav výročí 130 let od založení automobilky. Současně nebude chybět ani výběr Škoda Originálního příslušenství nebo prodejní stánek Škoda Lifestyle,“ napsala nám mluvčí značky Michaela Sklenářová.
Vision O bude mít premiéru začátkem září v Mnichově. Podle automobilky poskytne vhled do budoucnosti značky v kombi segmentu a představí další rozvoj designového jazyka Modern Solid. Designová studie odhalí budoucnost kombi modelů, odrážející odkaz značky Škoda a její pokrokový přístup. Vision O zároveň reflektuje 130letou tradici značky Škoda a zdůrazňuje závazek společnosti k udržitelným inovacím.
Bude se letos Škoda ještě účastnit jiné automotive výstavy či jarního brněnského Amperu?
„Na dalších letošních domácích automotive veletrzích Škoda Auto účast neplánuje. Příští rok se na veletrhu Amper představí autorizovaný partner Škoda Auto, společnost Agrotec,“ upřesnila Sklenářová.
Zdroj: anketa AUTOmakers
Olympijský vítěz Tomáš Macháč se stal novou tváří automobilky Kia. Přidal se tím k Jaromíru Jágrovi, který je s Kia spojen od roku 2020. Macháč získal v rámci spolupráce nejrychlejší model značky – sportovní elektromobil Kia EV6 GT.
Scania Finance Czech Republic změnila s účinností od 7. července 2025 svůj název na TRATON Financial Services Czech Republic. Změna má být součástí širší transformace v rámci skupiny.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva