Mazda Motor Logistics Europe NV, organizační složka fax: 233 029 300 |
Dne 5.1.2007 se konala pravidelná čtvrtletní tisková konference SDA. Její účastníci byli informováni o činnosti SDA ve 4. čtvrtletí r. 2006 a o aktuální situaci na trhu s motorovými vozidly v ČR.
Dokumenty ke stažení:
Stručný komentář ke statistice nových vozidel registrovaných v ČR za období 1 - 12 r. 2006
Dne 10.10.2006 se konala pravidelná čtvrtletní tisková konference SDA. Její účastníci byli informováni o činnosti SDA ve 3. čtvrtletí r. 2006 a o aktuální situaci na trhu s motorovými vozidly v ČR.
Dokumenty ke stažení:
Stručný komentář ke statistice nových vozidel registrovaných v ČR za období 1 - 9 r. 2006
Informace o činnosti SDA ve 3. čtvrtletí roku 2006
BMW Group Česká republika fax: 225 990 099 |
Dne 11.7.2006 se konala pravidelná čtvrtletní tisková konference SDA. Její účastníci byli informováni o činnosti SDA ve 2. čtvrtletí r. 2006 a o aktuální situaci na trhu s motorovými vozidly v ČR.
Dokumenty ke stažení:
Stručný komentář ke statistice nových vozidel registrovaných v ČR za období 1 - 6 r. 2006
Dokumenty ke stažení:
Yamaha Motor Middle Europe B.V., org. složka CZ fax: 272 019 972 |
Volvo Truck Czech s.r.o. fax: 272 680 033 |
Volvo Auto Czech, s.r.o. fax: 296 787 222 |
EvoBus Bohemia s.r.o. fax: 235 015 812 |
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva