V roce 2015 v ČR zaniklo a z CRV bylo vyřazeno 669 154 vozidel. Toto číslo je však nutnéupřesnit, neboť pouze 111 222 vozidel bylo předáno k likvidaci a dalších 557 932 bylo po 1. 7. 2015 vyřazeno administrativně. Důvodem je zákon č. 293/2013 Sb. (čl. II, odst. 4b), který pro vozidla v tzv. polopřevodu stanovil, že pokud do 6 měsíců od nabytí účinnosti zákona (1. 1. 2015) nebude zapsán vlastník, vozidlo zanikne
Více ve zprávě ke stažení zde
V roce 2014 bylo v ČR trvale zrušeno (ukončena technická způsobilost k provozu) a vyřazeno z CRV 123 602 vozidel kategorie M1 a N1 (z toho 117 691 OA a 5 911 LUV).
Více v článku ke stažení
Klíčové změny od 1. ledna 2015 v souvislosti s novelou zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích (č. 56/2001 Sb.).
Více naleznete v příloze
automobily v období od 1. listopadu vybaveny v případě, že nastanou zimní podmínky (tedy, pokud na silnici je, nebo je předpoklad, že bude souvislá vrstva ledu či sněhu) zimními pneumatikami...... . Více v dokumentu ke stažení.
Dokumenty ke stažení:
Více viz technická zpráva TÜV SÜD ČR Vliv složení vozového parku osobních automobilů v ČR na životní prostředí
Stanovisko MD k údajům spotřeby vozidel udávaným v technickém průkazu vozidel
Vzhledem k velkému množství dotazů, reakcí, polemik a diskuzí na téma, že reálná spotřeba automobilů v provozu se často liší od údajů v technickém průkazu (TP), dále pak příčiny čím to může být způsobeno a zda je možné, aby se skutečná spotřeba výrazněji odlišovala od údajů v TP sdělujeme následující skutečnosti.
Dne 30.7.2012 vydal SDA tuto informaci k neschváleným náhradám .
Dokumenty ke stažení:
Dne 30.7.2012 vydal SDA tuto informaci od Svazu chaldící a klimatizační techniky k novému chladivu HFO 1234yf.
Dokumenty ke stažení:
Dne 21.2.2012 vydala ČKP tento dokument, ve kterém popisuje nejčastější chyby a omyly motoristů v souvislosti s povinným ručením.
Dokumenty ke stažení:
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva