Automobilová skupina AutoBinck vytvoří pro český i slovenský trh samostatná obchodní zastoupení značky MG. Zveřejnila dnes také personální oznámení týkající se jmenování generálních ředitelů nových zastoupení v obou zemích.
„Rostoucí ambice automobilové skupiny AutoBinck a společnosti SAIC, majitele značky MG Motor, v obchodu s novými vozy MG na trzích v České a Slovenské republice vedly k dnešnímu oznámení o vytvoření samostatných obchodních zastoupení této automobilové značky v obou zmíněných zemích,“ uvedla firma.
V souvislosti s tím byli v první fázi tohoto procesu osamostatnění značky MG na trhu nově jmenováni generální ředitelé pro každou z obou zemí.
Generálním ředitelem MG Česká republika je s platností od 1. srpna jmenován Martin Králíček, který má téměř patnáctileté zkušenosti z oblasti automotive, a to na několika vedoucích pozicích u renomované leasingové společnosti a také u importérské organizace přední zahraniční automobilové značky na českém trhu.
„Je pro mě velkým potěšením přijmout výzvu reprezentovat značku MG, o které jsem přesvědčen, že svým současným a budoucím portfoliem modelů, rozvojem moderních technologií a důrazem na kvalitu zákaznických služeb bude patřit k významným značkám na náročném celoevropském, ale především lokálním automobilovém trhu. Velkou šanci vidím aktuálně v posílení fleetových prodejů, a to s brzkým uvedením modelu MG5, což je elegantní elektrické kombi,“ říká ke svému jmenování Martin Králíček. Pozici generálního ředitele v zastoupení MG Slovenská republika přijal k 1. červenci Roman Petrík, který pro značku MG doposud působil jako regionální obchodní manažer. Ten zasvětil automobilovému byznysu na několika vedoucích pozicích v oblasti obchodu a marketingu přes osm let své úspěšné pracovní kariéry.
„V značke MG máme príležitosť priblížiť našim zákazníkom jedinečné spojenie tradičnej značky spolu s inováciami a technologickými riešeniami, ktoré poskytuje jej súčasný vlastník, a to všetko za dostupnú cenu. Šance na úspech sú vysoké vzhľadom na svetovú úroveň kvality a dizajnu nových modelov ako nové MG4, ktoré vo viacerých parametroch predbieha zavedenú európsku konkurenciu. Teším sa na spoločnú cestu rozvíjania MG na slovenskom trhu ako značky s jedným z najväčších potenciálov znovuzrodených značiek so storočnou históriou, čo sa na trhovom podiele v Európe už začína jednoznačne prejavovať. Zákazníci sa tak môžu tešiť na množstvo dostupných modelov s unikátnou zárukou, kvalitou a prijateľnou cenou,“ je přesvědčen Roman Petrík.
Posílení pozice značky MG na automobilových trzích v Česku a na Slovensku formou vytvoření samostatných zastoupení plynule navazuje na její úspěšné uvedení v obou zemích v červenci loňského roku, a to díky úsilí všech zaměstnanců společnosti M Motors CZ a M Motors SK. I proto bylo možné dosáhnout za úvodní rok fungování značky MG na obou trzích celkového počtu více než 3 100 objednávek nových vozů.
Cílem současných organizačních změn je mimo jiné dosáhnout v dlouhodobějším časovém horizontu prodejů nových vozů na úrovni úspěšně etablovaných značek na obou trzích.
„Rozšíření a zkvalitnění dealerské sítě s důrazem na dosažení vysoké úrovně zákaznické spokojenosti v prodejních i poprodejních službách bude provázet také nabídka chytrých řešení souvisejících s rozvojem elektromobility. I proto je v plánu další fáze těchto změn v podobě personálního posílení nové organizační struktury a s tím spojené nastavení dalších potřebných procesů, termínově směřujících k přelomu třetího a čtvrtého kvartálu letošního roku,“ uvedl Autobinck.
02.08.2023Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva